Gå til innhold

Ang. GRATIS bleiebøtte hos Reflex barneutstyr-butikkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på en liten ting.. Det står "ved misbruk av disse vilkår (altså fravid mellom 6. og 9. mnd, eller barn yngre enn 3mnd) vil Reflex sende faktura på bøttens verdi kr. 299,-."

Hvordan skal de kontrollere dette?

Skal man vise helsekort når man henter ut bøtta? -eller fødselsattest?

Eller får Reflex tilgang til noe slags register der de sjekker oss?

*skeptisk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... for her er det bare snakk om dager fra jeg er 6 måneder på vei. Om de kan forlange at jeg betaler for den da?

Kommer ikke til å benytte meg av tilbudet, for da må jeg så langt for å kjøpe posene som skal være oppi bleiebøtta også... Nærmeste butikk er 3 timer unna her hjemme =(

Skrevet

nei du må ikke vise helsekort.. du skriver bare på sjema når du har termin så blir du registrert

Skrevet

Skjønner..

-men det er vel kanskje noen som har henta bøtte, som vet? Er skeptisk mtp hva de skal registrere av personlige opplysninger, jeg..

Skrevet

Så forresten at kampanjen skulle vare et år (!), sto på nettsiden deres. Så da er det jo bare å vente til man faktisk kan hente. Skal hente i november, nærmeste butikk er 5 timer unna, men gubben går på skole der så regner med han kan hente den.

Skrevet

1 ÅR???

Stod jo at den måtte hentes innen 3 uker... hmm?

Skrevet

Var å hentet min for to dager siden. Måtte ikke ha noe slags bevis, magen var vel nok:P

Skrevet

De kan ikke få termin dato fra noen andre steder, for legene har jo ikke lov til å gi ut den informasjonen..

Leger har taushetsplikt, og kan derfor heller ikke gi ut termin datoen din i hytt og pine..

Skrevet

Jeg kontaktet de jeg, og spurte hvor lenge kampanjen skulle vare.. og de skulle holde på i ett år... Verdt å teste den bøtten, men jeg må innrømme jeg er litt skeptisk til ting som er gratis... det er som oftes en hake ved det hele.. men pytt, det finner jeg tidsnok ut..

Skrevet

Jeg leste på siden der på vanlige spm og svar, og der stod det at grunnen til at de gir den ut graits er fordi de er så sikre på at det er et bra produkt, og derfor kommer folk til å kjøpe refill poser til denne..

Så det er et salgstriks for å få folk til å kjøpe fra de, og derfor tjener de på det i lengden :)

Skrevet

Ok.. men er det noen som vet hva refillene koster?

Vi bruker sånn i barnehagen (et annet merke) og de refillene koster helt drøyt mye... :/

Skrevet

Ja det koster 89 kr for en refill med plastfilm, som kan inneholde opptil 180 bleier eller noe..

Det er ganske dyrt, men jeg vet du får kjøpt billigere om du kjøper fler om gangen..

Du får jo med en pakke når du henter bøtten også, så da får man jo testet det ut.. om det fungerer så kommer jeg til å kjøpe det selv om det er dyrt, for jeg synes det er veldig kjekt med de man har i barnehagen :)

Skrevet

tar det lang tid før dere fikk mail tilbake fra reflex?? har ikke fått noe enda to dager siden jeg registrerte...

Skrevet

Man må ha mindre enn 100 dager til termin for å få bøtta fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Har hentet to sånne bøtter, til meg og ei venninne. De er helt ok :-)

Klart ingen kan sjekke pasientopplysninger, vi lever da i Norge. Jugde tilogmed litt på datoen jeg....er vel samme for dem hvem som får dem vel. 3 refillposer koster 249,-

Skrevet

Bekreftelsen skal komme etter noen minutter,

så da har mailen sikkert lagt seg på spam

mailen din ( søppel post)

Gå inn på den mappa så ligger mailen sikkert der :-)

Skrevet

Jeg hentet min i dag. De sa i butikken at siden den er ny på markedet, så kjører de denne kampanjen...for at den skal bli kjent rett og slett. Og refillene er billigere enn til sangenic. Refill til Angel Care koster 89,- for en, og 249,- for en 3 pk. Sangenic refills ligger på 84,- for 0-4mnd, og 95 for 4mnd+.

Jeg ble ikke bedt om bevis på at jeg er 6mnd eller lenger på vei, men magen syns jo veldig godt da, og jeg er 31 uker.

Du/dere som ikke mottar bekreftelse mail...har en hotmail konto får man den mest sannsynlig i spam mappa.

http://www.reflex.no/angelcare/faq.asp

Skrevet

Det er vel for å drive reklame, for å få solgt av disse i stedet for sangenic sine.

Min erfaring er at man ikke trenger bleiebøtta de første 6 mnd. Det er først etter at barnet begynner med fast føde at bleiene begynner å lukte voldsomt mye.

Kjøpte sangenic etter at tulla begynnte med fast føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...