Gå til innhold

ELDRE MENN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe her som er sammen med en mann som er dobbel så gammel som seg selv???? og hvordan fungerer dette????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inte dubbelt så gammal men det skiljer18 år mellom mig och min man och det är inga problem.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er 13 år mellom meg og sambo.

Det er ingen problemer, men vi er begge klar over at siruasjonen kan forandre seg ettersom årene går, men det er noe vi begge er innstilt med, og klar over, og vi begge vil være der å stille opp for den andre uansett!

Skrevet

jeg er 20 år gammel, og mannen min er 37, forholdet vårt fungerer kjempebra, og jeg er egentlig ganske glad for at han er så gammel som han er :)

Skrevet

æsj det blir ekkelt, kunne jo nesten vært faren din jo :S

Skrevet

15 år mellom meg og min kjære. Det fungerer veldig bra, men er redd for at aldersforskjellen blir større jo eldre vi blir..

Venter vårt første barn nå og har det fantastisk. Vi har snart vært sammen i 10 år.

Lykke til med det vanskelige valget.

Skrevet

10 år mellom meg og min kjære. jeg er også veldig glad for at han faktisk er eldre enn meg, nå er jeg bare 20 år da, og merker stor forskjell på gutter på min egen alder og hans. men så er det tross alt forskjell på folk. jeg er veldig voksen for alderen i forhold til andre jeg kjenner og synes derfor det er fullstendig uinteressant med gutter på min egen alder. vi har et kjempegodt forhold og gleder oss sånn til å bli foreldre!

det at du lenger oppe sier at det blir ekkelt fordi mannen er 17 år eldre enn henne hvor har du det fra? alle må da få lov å velge selv, kjærligheten har ingen grenser.. med mindre selvsagt det begynner å bli 30 år i forskjell... det synes jeg er litt drøyt.. selv kjenner jeg mange par som har både 10-15 og 18 år i forskjell mellom seg og de har vært gift i 20 år mange av de..

Skrevet

jeg skrev det første innlegget.. jeg har tatt mitt valg.. har vært sammen med sambo i 2 år.. venter barn nå til våren.... oss er det 19 år mellom.. og det fungerer kjempe fint.. folk hadde litt vannskligheter med det i begynnelsen.. men nå har de akseptert det og ting fungerer veldig bra =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 14 år yngre enn mannen min og vi har det kjempefint, han bruker å "skryte" over at han har en så ung dame som meg og jeg føler meg superfresh.

I og med at han er eldre er han mere moden og omtrent på samme nivå som meg, vi venter nr. 2 sammen.

DEt kommer selvfølgelig utfordringer når det er så stor forskjell, men de får vi ta som de kommer og tenke at vi blir sterkere av de.

Jeg kunne aldri vært foruten ham, han har lært meg det meste jeg trenger å vite om livet.

Vi møttes da jeg var 18 og nå er jeg 23.

• 1 måned senere...
Skrevet

hei!

jeg er også sammen med en mann som er dobbelt så gammel som meg.

aldersforskjellen er ganske stor, jeg er 30 og han er nå 60.. vet at de fleste vil tenke "æsj, fy, så dum hun er"..osv... men man kan ikke velge den man blir glad i.

vi har valgt å ikke fortelle det til så mange enda, fordi vi vet at det vil kunne komme kraftige reaksjoner.

har prøvd av fornuftsmessige grunner å gå ifra han, flere ganger, men det ender med at vi blir sammen igjen hver gang.

har nettopp hatt et opphold på ca 6 mnd, har forsøkt å date gutter på min egen alder, forsøkt å komme meg vekk... men det er han som er i tankene mine, i hjertet mitt, og det er han jeg ser for meg som far til mitt barn.

nå har jeg bestemt meg for å ikke gå på tvers av følelsene mine lenger.. bestemt meg for å være sammen med han, til tross for alderen, og til tross for alle andres reaksjoner.

jeg har selvfølgelig betenkeligheter.. men noe annet ville vel vært unormalt.?

vi har det fint sammen vi to. han er snill og god. vi er verdens beste venner, kan prate om ALT.

vi ønsker oss veldig en liten en.. så håper det snart er en liten spire i magen min:)

noen andre som har vært i forhold med så stor aldersforskjell? hvordan har det fungert? hvordan fungerer det med " mine, dine og våre barn"?

kjærligheten har ingen aldersgrense! :)

klem

Skrevet

hei.

klarer ikke heil å sette meg inn i din situasjon syns liksom det blir på grensen når han er så gammel men kjærligheten har ingen alder å håper dåkke får det fint. men eg syns det er veldi egoistisk å få barn når man er 60 år, sansynligheten for at barnet ditt vil miste papaen sin når den trenger han mest, som i tenåra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...