Gå til innhold

Fruktpure- hjelp igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg gir noen skjeer bare- hva gjør jeg med resten, rett i fryseren eller? kan jeg ta ut litt å sette i en skål i kj.skapet, til imorgen. med plast over selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint, leste at det ikke var noe problem å fryse fruktpure, og den holder seg jo tre dager i kjøleskap, er nok ikke noe problem!

 

:D

Skrevet

På glassene jeg kjøper står det at de kan være i kjøleskap i 3 dager, men da med lokk på. Blir mye til overs i begynnelsen ja.

Skrevet

Jeg har oppbevart de i kjøleskapet med bare det "lokket" som allerede er der i mange flere dager enn det står på. Smaker på det litt selv, og det har ikke blitt dårlig ennå. Du kan godt fryse det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...