Gå til innhold

Hvor kan man lage gratis BRA hjemmesider??+

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og da tenker jeg ikke på piczo, siden den er litt død...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med moonfruit?

Her kan du se vår;

www.noahwikan.moonfruit.com

Skrevet

Reklamen rundt siden kan man få fjernet mot en liten symbolsk pris, jeg har bare ikke kommet så langt =)

Du får gratis 30 dagers prøvetid uten reklame.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den så jo ryddig og fin ut :o) Fine bilder også, forresten! :) Men er den enkel og bruke? Jeg orker ikke sånn avanserte greier :o)

Skrevet

Takk =)

Ja jeg brukte like "lang" tid på å sette meg inn i piczo. Det finnes plenty layouts du kan velge i. Minimalistisk, fargerik, barneaktig, avislignende etc. Synes den er veldig enkel å bruk, etter at jeg fikk satt meg inn i det. Du får bare spørre om hjelp om du skal lage en slik side =)

Skrevet

Hvordan ser det ut uten reklame på piczo? hvordan får jeg betalt for å fjerne den? finner ikke ut av dette jeg..

Synes piczo sidene blir fine jeg, så lenge man ikke diller de til med glitter og hoppende figurer og sånt :o)

Skrevet

Det er på moonfruit du kan gjøre det. Piczo ER gratis, derfor må det bare bli litt reklame der.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg skal prøve meg på en nå -libido! :) Piczosidene er jo ute av drift.. har en til hver av ungene der, men tenkte og lage en til "alle" :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

haha.satte jo - feil sted :P *Tåka*

Skrevet

Hadde piczo før jeg også men slettet den. Ble liksom så mye styr for å legge inn litt nytt. Vel, jeg styret ganske fælt når jeg først satte igang =) Ble sjeldent noe nytt da jeg var ferdig med permisjonen.

Det som er greit med moonfruit er bloggen, da kan jeg bare skrive litt om hva som har skjedd i det siste, uten at jeg blir sittende på timesvis.

Kos deg med "snekkringa" og rop ut om du står fast =)

Skrevet

aha :o)

Hadde håpet man kunne fjerne reklamen på piczo for en liten sum

Prøvde meg på Moonfruit, men man kan ha så få bilder der synes jeg, prøvde meg på å krympe de, men fikk fortsatt ikke plass til nok bilder følte jeg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

må rope litt...

hvordan får man forandret texten i boksene til venstre?? vil jo ikke ha engelsk....

Skrevet

www.freewebs.com

kjempe god gratistjeneste :) der er det ikke så mye reklame som på den moonfruit siden heller. oversiktlig og enkel side! også kan du velge mellom mange layouts.

Skrevet

du kan jo bruke den bildefremviseren. Bildene er små, men når du trykker på dem så blir de i vanlig format.

Ellers kan du jo lage lengre lengde på siden, enn den som er standard.

Skrevet

Hvor mange bilder kan man ha på freewebs?

Skrevet

i fotoalbummet der har jeg lagt inn sikkert 200 bilder allerede.. har ikke sett noen begrensing foreløpig ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...