vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 denne mnd begynte jeg med el tester, begynte på dag 11 for å være sikker, nå er jeg på dag 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!! igår kveld var det ingenting... de andre dagene har det iallefall kommet opp en strek ved siden av kontroll streken da iallefall dessuten sier tempen min meg NULL også... den går jo opp og ned annenhver dag... :S noen som har noen gode svar? kan det ha noe med at jeg hadde en SA for 2 uker siden? som jeg egentlig trodde var vanlig mens vet dere... dere husker sikkert det takk for svar iallefall
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Da hadde du kanskje el i går... siste dagen med utslag på testen. er ikke alle som får positive el tester.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 så hvis den er hvit ikveld igjen kan jeg like så greit bare slutte å teste for da har jeg fått det? husker bare fra ifjor når jeg testet etter el og da kom de opp synlig hver mnd
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Har du en temperatur kurve jeg kan se??? Når man har hatt en SA kommer EL ofte senere, så det er fortsatt håp om at du kan få EL. Dersom test streken har vert NESTEN like sterk som kontroll streken så kan du ha hatt EL, hvis ikke har du nok ikke det
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.fertilityfriend.com/home/150b28 test streken har på langt nær ikke vært like sterk.. dessuten har det tatt en stund før de har kommet også...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Er det charten fra 18.september jeg skal se på?? det er jo ikke noen temperaturer der. Ellers vil jeg si at du har nok ikke hatt EL slik som du beskriver testene dine, men som jeg sa, den kan fortsatt komme, du har jo nettopp hatt en SA
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 nå har jeg fikset den... kan du se nå??? takk...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Kan jeg spør hvordan du temper, vaginalt, oralt, munne osv... Jeg temper under armene, det skal man ikke gjøre, men det funker for meg, ingen problem med å finne EL. Dine temper hopper utrolig mye. Har du testet å sett hvordan hormonene dine er?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 jeg tempen i munnen.. legger den under tunga.. det er jo sjelden den hopper såååå mye da hvordan test er det du snakker om da? blodprøve mener du? eneste jeg har testet er forrige mnd for å sjekke om jeg hadde el.. men siden jeg er på dag 18 idag kan jeg vel egentlig dra innom legekontoret og ta en test kan jeg ikke det da?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje du skulle prøvd å tempet vaginalt dersom du ikke vil tempe oralt. jeg synes tempene dine hopper litt for mye hver eneste syklus jeg. Testene jeg er snakker om er blodprøver ja. mange av disse skal man ta på dag 3 i syklusen, kan være greit å utelukke at det ikke er noe galt med deg hormonellt sett.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 men kan jeg bare begynne å tempe andre steder midt i syklusen ??? eller fullfører jeg som jeg har gjort?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Du fulfører som du gjør nå. Når du er ferdig med syklusen så starter du å måle på den andre måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå