Gå til innhold

Hva er det med mannfolk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har små babyer i huset blir det naturlig nok slik at antall timer søvn blir redusert. Er man vant til 7-8 timer så blir 5-6 timer som ganske mye å regne. Man FÅR IKKE 7-8 timers søvn på en god stund.

Og, om barnet er urolig til kl 2 for så å sove pent til kl 7 om morran, så er det en meget bra natt. Ikke en grusom natt, som pappaen her i huset tror. Han sover enda...

Og, når jeg er våken 2-3 ganger og ammer en god halvtime hver gang, så gjør jeg også noe til gangs? Det må da være mulig å skifte en bæsjebleie på natta uten sukk og stønn og megetsigende blikk på meg som legger meg til å sove?

Skjønner ikke mannfolk dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skjønner det. Men når han skal på jobb så tar jeg alt på natta selv.

Skrevet

Akkurat som vi har det her i huset også. Et lite pip fra mini, så får jeg sure miner! Utrolig plagsomt. Akkurat som det ikke er slitsomt nok å ta seg av en hylende baby, så må an hanskes med en gretten og egoistisk samboer og!!

Skrevet

Min mann jobber turnus og har en laaang friperiode nå.

HI

Skrevet

Da har han ikke noe å syte for! Er jo ikke din skyld at babyen trenger mat eller kos om natta...

Skrevet

Jeg ville nok ikke bedt min mann om å ta noe nattestell hvis han jobbet men når han har fri, jobber turnus han og er jo det en selvfølge at han kan hjelpe til synes jeg. Nå våkner hun bare en gang i løpet av natta da så jeg tar det som regel jeg siden jeg uansett får nok søvn. Men skjønner veldig godt du blir irritert HI, dere har jo valgt å få barn begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...