dolsi Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har så veldig mens smerter. Det kommer og går. I natt var det helt forferdelig....Som en verkende/brennende smerte i underlivet. Noen som vet hva dette kan være?? Modning?
Mor til en stor og en liten Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Opplevde det samme inatt. Kjentes ut som jeg kom til å få mensen for fulle mugger ;-) Vondt i magen også. Tror det er et slags modningstegn og tegn på at kroppen forbereder seg til fødselen.
dolsi Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei ! Jeg er i min 35 uke. Er jo tidlig å føde nå men det ville jo ikke være første gangen det skjedde i verden. Hun har ligget med hodet tilrette i 4-5 uker minst. Jordmor tror ikke at jeg vil komme til å gå til termin. Men hvem vet....kansje jeg går over Dette er mitt 3. sangerskap...
is_rose *overtid* Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hei dolsi! Kommer nettopp fra kontroll hos legen. Jeg spurte om akkurat det... Jeg har en stikkende, menssmerte lignende greie og utrolig nedpress. Hun sa at dette var helt normalt. Dette er min nr.2 og jeg hadde det ikke sånn med førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå