Gå til innhold

Da var lillegutt allergi testet:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i mammahjertet mitt nå....

Med 40 i feber og nesten ikke noe søvn i natt stakk dem han 8 ganger.....Han gråt så sårt så jeg også felte en tåre.

Venta så lenge på den timen.

Resultatet var som forventet.

Allergisk for egg,peanøtter og hasselnøtter.Akkurat som eldste,

Værre med all eksemen......stakkars liten:o((

Nå sover han heldigvis.....

Noen som vet om sider på nett med oppskrifter uten egg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare kjapt spørre deg jeg da.. Hvor gammel må ungene være når de kan allergitestes?

lilleM sliter med eksem og i familien er det masse allergier. Alt av dyr og en haug med matvarer.

Hvor sjekket dere dette og når?

Skrevet

Jenta mi var 4 mnd når det tatt pirke prøver hoss barnelegen

Skrevet

Eldste var akkurat 1 år da prikktesten ble tatt på han.

Men hadde vært hos hudlege tre ganger før det.

Gå til fastlege og be om en hendvisning til spesialist.

Lillemann er 17 mnd.

Skrevet

uffda. Stakkar liten. Har for øyeblikket ingen oppskrift link, men vi kjøpte eggerstatning til jenta vår da hun fikk påvist eggallergi. Kjøpte den på meny, de har veldig bra utvalg når det gjelder matvarer for allergikere.

Men til det jeg egentlig ville skrive. Dattern vår fikk påvist ganske kraftig eggallergi like før hun var et år. Vi testet henne igjen i våres, like før hun fylte tre, og da var det null utslag. Det er ganske vanlig at de vokser av seg matallergier ganske fort! Så pass på og test ungene igjen for å se om de har blitt kvitt allergien. Vi fikk beskjed om å gi henne produkter med egg i ved gjevne mellomrom for å gi kroppen hennes kulighet til å "tilpasse" seg egg, og det funket. (værre er det med pelsdyr allergien hennes, som bare blir mer agressiv, stakkar)

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...