6Ymamma Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Orker ikke, gidder ikke, vil ikke.... hehehe ja i dag er jeg skikkelig latræva kan man si!! Jeg har rett og slett ikke lyst! Men jeg vet når fredagskvelden står på døra så angrer jeg.... Hvordan få husmorenergi ?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kjøpe en ny ting til huset er en slager for min del. Da må det være ryddet og vasket slik at den nye tingen tar seg best mulig ut.
Sebra Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Sett på litt arbeids musikk og lag deg mål. At når jeg har gjort sånn og sån. Så kan jeg dib litt. Klar ferdig gå.
6Ymamma Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Det med musikk var ingen dum ide!! =) Men skal spise litt mat først.... tror kanskje det kan hjelpe på hehehee
wirre;o) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg fungerer litt som en hund eller ett barn.. belønning belønning skryt skryt belønning belønning.. så her er det en ny ting til huset, en sjokolade og kaffe og ukeblad etc. som må være belønning til meg selv når jeg har vært så flnik å vasket huset. Gjerne også ringe sambo og be han si at jeg har vært flink;o)
FrøkenSprøken Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Kjøp en ny fin ting til huset, eller lov deg selv noe digg når du har vasket. Det funker godt for min del:) Nå vasket jeg huset på tirdag da, så skal bare støvsuge og rydde litt i dag, men jeg burde ha skrevet på en oppgave som skal leveres neste uke, og DET mangler jeg motivasjon til *huff* skulle med glede ha vaska huset en gang til hvis bare denne oppgaven var ferdig! Noen som vil bytte? Jeg kommer til deg og vasker hus, du skriver oppgave for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå