Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som vil dele sin erfaring med hvordan det er blitt etter at stingene er grodd, og om noen måtte sy på nytt etter at det kanskje er grodd feil?? Er det vanlig at det ser ganske så annerledes ut der nede etter fødsel? Sikkert dumt spørsmål men... =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Synes ikke det var et dumt spm:) Det er helt vanlig at det ser annerledes ut etter fødsel. Jeg ble sydd og det har grodd helt fint:) Men det ser fortsatt annerledes ut der nede...mer åpent liksom..men det er bare å knipe;)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for tips! Var ikke så gøy å se der nede for føsta gang, nei.. Så plutselig at det var et forum som het mors kropp.. Der er det mange som har skrevet om dette..
litegryn Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg ble klippet og sydd endel.ser litt rart ut, men det kommer seg uke etter uke hos meg,kniper og kniper..har fremdeles litt vondt når det strekkes, ex når jeg lener meg på en stol.kjenner det også godt om jeg tar på det. legen min sa at noen tok litt lenger tid enn andre på å bli helt bra.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg ble sydd tre sting på ene siden, de grodde helt fint. men siste stinge måtte jeg klippe opp selv da det enda satt i etter nesten to måneder. da var det bare å dra det ut(helt smertefritt!) ser vel nesten ut som før, men de yttre kjønnsleppene er vel litt større/fyldigere, og som hun over skriver " det er liksom litt mer åpent". har vært syyyyykt sløv med å knipe, men har tatt meg kraftig sammen nå! kjenner det litt der jeg ble sydd i starten av samleiet, men etter en stund går det over. hadde ikke sex før 5 måneder etter fødselen, turte ikke... men det viste seg at det ikke var noe å grue seg til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå