Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør en huske når en skal til sydn med en baby på 6,5 mnd?? Hvordan taklet deres små flyturen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiste til syden da gutten var 7 måneder. Hadde en utrolig flott tur! Flyturen gikk strålende, vi fløy om natten så han sov nesten hele veien! Hadde med masse til lillegutt, og det meste fikk jeg ikke bruk for da! Men ville tatt med bleier, middagsglass,grøt og litt mme selv om du ammer! Minien her drakk ekstra pupp pga varmen og de 2 første dagene trengte han litt erstatning! JEg tok også med noen leverpostei så han kunne få skive og glass med frukt!!!

Ellers ville jeg tatt med et lite reiseapotek! (Termometer, paracet)

Vi hadde også med en termos til varmt vann dersom han skulle få grøt å spise andre steder enn hotellet!

Bleier tar stor plass, så et tips er å ligge dem under vognen. Sparer masse plass:)

Det var det jeg kom på i farten. Sikkert andre som kan komme med noen tips også!

Skrevet

Vi kom nettopp hjem fra syden. Genialt å reise med liten baby. Jenta mi er 5 mnd. Hadde med anti bac servietter til stranden, paracet, saltvannsdråper, mme i tilfelle, solhatt, solbriller, litt varme klær, myggnetting til å ha på vogna og over sengen om natta, og et stort krabbeteppe. Det brukte jeg mye. Vesla lå og lekte seg på det i skyggen både på stranden og ved bassenget. Ellers hadde jeg med flasker til vann og bleier. Flyturen gikk veldig greit. Ammet opp og ned.

God tur=)

Husk solkrem med HØY faktor. Jeg brukte babyline sin. Faktor 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...