Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som vil dele sin erfaring med hvordan det er blitt etter at stingene er grodd, og om noen måtte sy på nytt etter at det kanskje er grodd feil?? Er det vanlig at det ser ganske så annerledes ut der nede etter fødsel? Sikkert dumt spørsmål men... =)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg revnet mye under min fødsel og ble sydd i over en time etterpå. Var veldig spennende å skulle "kjøre inn" et nytt underliv Følte nesten det var som å ha sex med mannen for første gang igjen. Alt har gått over all forventning. Fungere perfekt og har ingen plager nå! Jeg ser helt annerledes ut enn før fødselen, men nå kan jeg ikke huske hvordan jeg var før. Er det en grunn til at du tror du har grodd feil?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ble klippet og sydd unde födselen. Tok lang tid för jeg turte å pröve sex - samme opplevelse som Klara Q det var som å ha det for förste gang. Mannen min sier at det er trangere enn för ! (ikke at jeg var den bötta för da ;O)........) Jeg ser helt rar ut synes jeg selv - har spurt gyn og legen min og de sier at ikke noe er galt men at man endrer utseende der nede som oftest efter födsel. Hmm..... 3.5 år siden , men husker godt hvordan jeg så ut nede för og det er ikke i närheten av slik jegg ser ut nå ( Jeg har og grodd litt feil ,- men legen på Riksen sier at vi venter i tilfelle jeg skal ha flere barn for da tar de det med en gang efter den födselen istede så lenge jeg fungerer seksuellt og ingen direkte plager annet enn estetisk med det !
BettyBoob Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg fikk bare 3 pyntesting utvendig, og ser ut som før der nede det tok litt tid før alt var tilbake på plass, men det skjedde heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå