Gå til innhold

Smerte i ryggen, men ikke rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg får til tider smerte i ryggraden som starter midt på ryggen og stråler opp og ned hele ryggraden. Gjør virkelig vont og må til tider puste meg gjennom det. Noen andre som opplever dette?

Får det uavhengig om jeg sitter, står eller ligger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste i vertfall at kynnerne/rier kan ligge kun i ryggen

dvs at det kan være kynnerne eller rier du har,,

jeg dytter den opp for deg så håper jeg andre kan hjelpe deg

Skrevet

Jeg har også noe vondt i ryggen, utrolig intenst og første gangen trodde jeg virkelig at det var noe galt, var klar til å ringe sykehuset, kunne ikke bevege meg og alt var vondt!

Første gangen var for et par uker siden, er 31 uker nå, og har hatt det i samme og mindre grad noen ganger siden det.. På meg virker det som om det er ryggen som er vond og låser seg, for det kommer gjerne hvis jeg har gått mye en dag.. Jeg har også resonert meg frem til at det sikkert er pga belastningen på ryggen, nå som magen har begynt å bli så stor, får gjerne litt vondt når jeg er ute og går fordi ryggen blir så svai vett, så jeg stopper opp og krummer den og føler det hjelper.

Jeg har ikke kjent noe særlig kynnere da, bare litt ligamentsmerter, så jeg kan jo ikke sammenligne, men på meg tror jeg iallefall det bare er ryggen som er vondt fordi den låser seg eller noe. Mamma sa "gratulerer, du har hatt ditt første hekseskudd"

Utrolig vondt da, men ikke så ille når man vet at det ikke er noe unormalt

Håper dette hjalp noe!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...