Gå til innhold

Noen som har hatt det på samme måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld begynte jeg og blø, jeg ringte kordinator og hun ville jeg sulle vente og se om det skjedde noe mer.. jeg begynte etter noen timer med ugjevne rier. vi fikk beskjed om og komme inn for og sjekke hva som egentlig hadde skjedd, og da hadde jeg nesten tre cm åpning. men ble sendt hjem pga riene var så ugjevne enda.. på vei hjem ble riene sterkere og mer gjevne. og på natten var de egentlig ganske så sterke, men så skjer det noe rart, alt stopper opp..?? så nå sitter jeg her uten rier lix.. blir sprø av denne kroppen. er jo tross alt fire dager på overtid, så ho kan vel komme nå vel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter Jeg blir veldig glad for svar

Skrevet

Kan du ikke ringe føden igjen å si du blir sliten av å gå slik og spørre om de ikke kan gi den lille "et lite dytt"? Ta vannet eller noe.....? Men det anbefales vel å bare vente å se..... :)

Lykke til!

Skrevet

hei!!! jeg hadde det akkurat sånn du forklarer her når jeg fødte.. begynte å blø på en søndags ettermiddag og ringte føden og fikk beskjed om å komme inn en tur.. hadde åpning men ingen rier. ble sendt hjem igjen. på søndag kveld fikk jeg rier. noen veldig jevne mens andre ujevne. hadde jevne rier hele natt til mandag.. ca kl11 på mandag formiddag stoppa riene helt opp. blødde enda. samboeen var hjemme fra jobb den dagen jge hadde hatt rier hele natta så vi dro på shopping slik at jeg fikk beveget meg litt. det hjalp for på ettermiddagen fikk jeg rier igjen. starta med 8 min mellom bare ble sterkere og sterkere. kl 23 natt til tirsdag hadde jeg 2 min mellom riene og da dro vi på føden. da hadde jeg 8 cm åpning. 6 timer senere kom lille gutt til verden.. jeg var også 4 dager på overtid. så du skal nok ikke se bort i fra at det skjer noe nå veldig snart... så prøv og bevege deg litt.. gå en kort tur eller gå i trapper hvis du har.. det hjelper:):):)masse masse lykke til.

Skrevet

takker så mye for svar.. :) så litt mer positivt på det nå, kansje det ikke er så lenge til ho kommer da :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...