fruen81 med mirakel i magen Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har to jenter ei på 9 og ei på 6, har term juni neste år, da er hun minste snart 7 år. Blir jeg regnet som 1 gangs igjen da?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ja det gjør du. Kusinen min skal ha en baby nå & hun har 7 år mellom & da sa de at man ble regnet som førstegangs igjen ...
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 det sies at man blir regnet som førstegangs etter 5 år fra sist fødsel!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Åååå nei, uff jeg som trodde jeg slapp unna det. jaja det går bra hehehe,ut må det uannsett;O) Kansje en ikke får så veeeldig med etter rier heller da:O) Takk for svar
yvve73 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg hørte noen hadde fått beskjed fra sin jormor at man aldri ble førstegangs igjen.
Shandra - fødeklar Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jordmoren min sa til meg da jeg skulle ha nr 2 at har man født før så har man født før. Da var det 12 år mellom dem. Ble ikke regnet for førstegangsfødende igjen.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Har man først født, blir man aldri førstegangsfødenede i gjenn. Forstår ikke helt hvorfor noen tror det. Man har jo født før enten det er kort eller lenge siden. Så du trenger ikke engste deg for det. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå