Gå til innhold

Treff mandag 8. oktober - flyttet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo være greit å lage en ny tråd så folk får det med seg.

Vi lurer på om vi skal flytte treffet til Mecca, litt for turens skyld og litt for lekeplassen de har (som er liten, men dog). Se på mecca.no for kart. Det funker nok ikke om vi er fulltallige, men det ser ikke ut som om vi blir så mange denne gangen, så da kan det jo gå.

Kanskje vi skal melde oss på for å se interesse? Om noen helst ikke vil, men heller vil på DS Louise, så er det jo greit å si ifra om det også. Her er det demokrati :-)

Mecca:

Sanasol & Mia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Skrevet

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Skrevet

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Skrevet

Vi satser på å komme

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Millapril og Erica

Skrevet

Jeg er ikke så god på dette med å huske å melde meg på. Hadde akkurat klart å gjøre det på den andre tråden, så kommer det jaggu en ny :-) Men denne gangen fikk jeg gjort det ganske så rask om jeg skal si det selv. Vi er med!

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Skrevet

Vi er med

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linerla72 og Tobias

Skrevet

Vi kommer også!

Mecca:

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linerla72 og Tobias

Rødtopp75 og Josefine

Skrevet

Dette blir bra :-) Skal vi si det sånn at de som vil trille ned møtes på Storo kl 11:00 og møter resten på Mecca kl 12.00?

Kanskje det bare er jeg som vil trille ned hehe.

Skrevet

Vi blir med på å trille vi!

Vi kommer med t-banen som vanlig:)

Skrevet

Vi har fått en avtalekræsj i morgen, og må dessverre avlyse.

Kos dere masse!

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Tussi og Maja

Linerla72 og Tobias

Rødtopp75 og Josefine

Skrevet

Jeg kan ikke være med å trille ned, tenkte jeg skulle shoppe bursdagspresang til mannen siden mecca likevel er i sentrum :-)

Og den bursdagspresangen har jeg ikke lyst til å trille så innmari langt med hehe

Kan utdype mer hva det er i morgen, tør ikke her for tenk om han suller seg inn her og leser :-)

Men vi gleder oss til treff i morgen :-)

Skrevet

Vi blir med å trille hvis ikke vesla slår seg helt vrang om morgenen og nekter å sove morgenluren sin :)

Skrevet

Du har vel mobilnr til Ellen eller meg om du ikke kommer på Storo (utenfor inngangen nærmest Nydalen), ellers venter vi såklart på dere :-)

Jeg tar med svigerinna mi igjen, hun har jo ikke så mange å trille med og er så glad for litt selskap til lille Jeremy. Håper det er greit for alle.

Skrevet

Sanasol & Mia

Samsyn og Camilla

Bellen & Knøttet

Tussi og Maja

Linerla72 og Tobias

Rødtopp75 og Josefine

Vi uteblir i morgen. Bilen står og den blir ikke fikset før i morgen ettermiddag. Så da får vi heller bli med neste gang. Kos dere masse og vi skulle gjerne ha vært der.

Skrevet

Jeg tar med mobilnummeret deres, man satser på å møte dere på Storo T-bane. Regner med at vi kommer med 23 bussen.

Det er også bare hyggelig med flere som kommer, synes nå vi :)

Skrevet

Vi hadde meldt oss på opprinnelig, og har fortsatt tenkt å komme (har bare vært borte i helgen og ikke fått brukt pc).

Jeg bor midt i trilleturen, så jeg satser på å trille litt oppover sånn litt over 11 og regner med å møte dere på veien for så å bli med ned igjen (gidder ikke å komme meg helt opp på storo).

Vi gleder oss!

Måken og vesla

Skrevet

Vi kommer vi. Bor likeved så ikke sikkert vi blir med å trille.

Ser ann hvor morgenfriske jeg og snuppa mi er.

Skrevet

Hei.

Vi kommer allikevel. Aprilsmurfen ringte og sa hun skulle så da sitter vi på med henne og Adrian. Hurra!! Ses snart da.

Skrevet

Takk for hyggelig treff i dag! Fint at så mange kom, selv om lekehjørnet nok hadde blitt litt i minste laget så var det jo moro å se småttisene i høystoler :-)

Mia og jeg gikk opp igjen, og hun sov så godt at vi rusla helt opp til Nydalen og snuste rundt ved BI. Vinket til fremmede og konstanterte at vi var glad vi ikke var studenter, og satte nesa mot jobben til gubben hvor vi sitter nå og venter på å dra hjem. En fin dag med godt humør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...