Påsmeltigjen Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Vi skulle egentlig reise på hytta i dag, men datteren min på to år har feber på tredje dagen. 38,3 og i fin form. Tre timer å kjøre. Hadde egentlig bestemt meg for å droppe det, men ble litt usikker. Hva synes dere?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 syes godt dere kan dra, jeg:-) kjør mens hu likevel skal sove...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har samme dillemma. Gutten vår hadde 4.e barnesykdom, men har vært frisk i halvannen uke. I natt fikk han feber igen - 39,1 Vi har tatt oss høstferie neste uke, og hadde tenkt å reise til hytta vår i Sverige i morgen tidlig... Har ikke målt feberen idag, men ser nå, at han er varm igjen, og litt "pjusk". Tror nok vi må drøye turen i noen dager iallefall. Tar hele dagen å reise, så det kan nok bli litt mye for han. Dersom jenta deres ikke får høyere feber, og er fin i formen, så tror jeg at jeg hadde reist. Hun kan jo hvile på hytta og da, og slappe av på turen
Påsmeltigjen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, jeg tror kanskje vi reiser. Hun er ikke dårlig alment, så det skulle vel gå greit! Håper dere også kommer dere avgårde! Takk for svar begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå