Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Uff, jeg er så dum... samboeren tok bilen til jobb idag - og i bilen står vogna...som jeg skulle tatt ut igår kveld... og i vogna ligger babybjørn... så da sitter jeg her med en sur baby uten mulighet til å komme meg ut... uff, dette kan bli en laaang dag
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 du erikke alene..vogna vår er hos svigers og marcus er sur som fan idag... åååååååååååååååååååå
Sebra Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Det der er så skjedelig når sånt skjer. Jeg har også gjort den tabben. Dere får prøve å gjøre det beste ut av det. En riktig god fredag til dere
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Åååå så kjipt da:/ Skulle fått lånt vogn eller babybjørn fra meg om dere hadde bodd i nærheten:P
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 huff da ..... glad jeg har to vogner jeg ..... phu .....
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 ingen du kjenner i närheten som kan låne deg en vogn for dagen da ????
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 skulle nok hatt to vogner ja... hvertfall akkurat nå! tviler på at noen har en vogn å låne bort, de jeg kjenner med vogn trenger den nok selv.... ja, får bare prøve å gjøre det beste ut av det... får bære ham en tur i hagen, kanskje det hjelper litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå