Gå til innhold

Barnehage eller dagmamma??


Anbefalte innlegg

Skrevet

når barnet bare er 8-9 mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg persolig tror jeg vil ha dagmamma, er så redd di skal glemme dattra mi.. hehe.. jeg vet jo at di ikke gjøre det, men har oxo fått intrykket at barnehagen gir så innmari rare uvaner:(

Skrevet

Går sikkert fint med barnehage, og personlig hadde jeg valgt det. Synes det er tryggere i og med at de er utdannet og kan faget sitt. Men hvis du finner en god dagmamma (noe som ikke jeg vet av), har nok barnet det like bra der.

 

 

Skrevet

Barnehage. Stoler rett og slett ikke på dagmamma. Har ei veninne som måtte gjennom to stk som viste seg være kvekka gæærne før hun fant en som var OK. Og rett ved her jeg bor var det ei som mista en av synet. Han falt i vannet og druknet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...