Mamsen og lillegutt Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg har en sønn på 10 uker....lurer på hvor mange timer i døgnet han bør sove. For han sovner ikke før 24. og så får han mat 5 og 8 om morgenen. Men han sover gjerne til elleve etter maten kl.8. burde eg holde han mer våken om morgenen og dagen,sånn at jeg fikk lagt han tidligere på kvelden? Noen som skjønte det jeg skrev eller??
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mange timer i døgnet er litt vanskelig å si siden det er så stor forskjell fra baby til baby. Men jenta mi var også sånn når hun var mindre. La seg likt som oss, fikk mat en gang på natten og morgenen og sov til ca ti. Jeg lot det bare gå sin gang og plutselig begynte hun og sovne tidligere og tidligere. Nå som hun snart er 4 mnd legger hun seg 7 og sover iallefall til7 som oftest 8. Og det har hun gjort i 2 mnd ihvertfall. Så min erfaring er at de som oftest regulerer det selv. Men viser han tegn til å være trøtt tidligere så er det jo ikke noe i veien å legge han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå