Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har de siste mnd hatt en litt rar lukt nedentil.. kjenner den når jeg skal på do.. og vet egentlig ikke helt hvor den kommer fra.. hehe.. jeg har ikke kløe eller mye utflod.. kom etter fødselen en gang..det er snart ett år siden.. noen som har peiling?
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 jeg spurte legen min om dette,og hun sa at det var pga andre bakterier som er kommet til etter en fødsel,og så andre hormoner i kroppen. Ikke noe farlig sa hun,men jeg vet ikke om det er det samme hos deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå