Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Uke 39, har hodeverk hver dag, hele dagen...hatt det siste uka.. Er dette vanlig mot slutten?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Helt vanlig. Kan komme av lite søvn, vann i kroppen, sliten, lei, tung..... Lykke til, ikke lenge igjen nå
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 ..takk takk...stemmer med resten av det du nevner. Men..jeg får litt panikk for livet etter babyen...nyter liksom tida alene litt krampaktig nå...er det lov å "grue" seg til å bli styrt av en liten baby? :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Dytter..har det sånn jeg også..slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hei du! Ikke for å skremme deg,men detkan også være et tegn på svangerskapsforgiftning. Ring føden for sikkerhetsskyld du:)
betty74 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du ikke har andre symptomer på svangerskapsforgiftning ( høyt blodtrykk, mye vanni kroppen, protein i urinen) kan du nok skrive dette på kontoen for sliten og tung. Og, ja.. det er greit å grue seg litt til den første tiden med baby. Kanskje t.o.m greit å være innstilt på at det kan bli tøffe tak . Det trenger ikke bli det, men det er en omstillingsprosess. Jeg var ikke forberedt sist og gikk på en aldri så liten smell.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 ..ble litt skremt nå...har nemlig ikke vært til kontroll siden 6.sept..syns det var litt langt intervall,skal til jordmor på mandag.. Tok en stix hjemme i morges, men hva skal slå ut om det er svsk.forgift?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 ...har en fra før, gikk også på en smell..jeg skjønner hva du mener. Det ER en overgang... :-)
betty74 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Se etter utslag på proteiner. Hvis du er bekymret ville jeg uansett ringt føden, jeg... Ikke noe greit å gå rundt å tenke på dette i helgen!
betty74 Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gruer meg litt selv, jeg. Først til fødselen ( gruer meg mye), så til barseltiden. Gleder meg til jul, da;-) Da er vel unntakstilstanden over?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 ..er sykepleier,så dette er pinlig ikke å vite. har en boks med urinstix hjemme, skal ta en, og se etter utslag på protein.. Tusen tusen takk for svar/råd! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Det er over da...det må vi håpe på! Jippi, jeg gleder meg også til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå