Gå til innhold

Hei på dere:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg endelig inn her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tilbake... Velkommen skal du være... :)

Skrevet

Hei suss@!!!!!!!!!!!!

 

Så morro å ha deg her!!!!!

 

Hvordan er formen?

Skrevet

Hei og velkommen hit :o)

Jeg for min del håper å forlate dere snart....

 

Hehe

Skrevet

Hei, det var jo lenge siden jeg har snakket med deg:)

 

Her går det bra, men sliter med ekstrem bekkenløsning!! det er kjipt så gleder meg til lillegutt kommer ut, så jeg kan gå av meg selv igjen!!

 

Åssen går det med deg? bebi rett rundt hjørne nå eller?:)

Skrevet

Uff, så du sliter med det ja..... Har forstått at jeg skal prise meg lykkelig for å slippe unna det ja...

 

Venter gutt jeg også:) GLEDER MEG SÅNN!!!

19 dager igjen men var på en ekstra ul og da sa hun at det virket som om han var kommet lengere... Så nå gjennstår det bare å vente... vente vente... Ikke tålmodig jeg nei:)

 

Har du alt på plass nå da? Jeg orker ikke noe for tiden og er glad vi ordnet det meste tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...