Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Da kommer jeg endelig inn her:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hei tilbake... Velkommen skal du være...
♥lurelure♥ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei suss@!!!!!!!!!!!! Så morro å ha deg her!!!!! Hvordan er formen?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei og velkommen hit ) Jeg for min del håper å forlate dere snart.... Hehe
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, det var jo lenge siden jeg har snakket med deg:) Her går det bra, men sliter med ekstrem bekkenløsning!! det er kjipt så gleder meg til lillegutt kommer ut, så jeg kan gå av meg selv igjen!! Åssen går det med deg? bebi rett rundt hjørne nå eller?
♥lurelure♥ Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Uff, så du sliter med det ja..... Har forstått at jeg skal prise meg lykkelig for å slippe unna det ja... Venter gutt jeg også GLEDER MEG SÅNN!!! 19 dager igjen men var på en ekstra ul og da sa hun at det virket som om han var kommet lengere... Så nå gjennstår det bare å vente... vente vente... Ikke tålmodig jeg nei:) Har du alt på plass nå da? Jeg orker ikke noe for tiden og er glad vi ordnet det meste tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå