Gå til innhold

Ingen postiv test...ingen tr...andre som har det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt tr mandag 1 oktober....har fortsatt ikke tegn til tr...vel, ingen tegn til blødning, men har hatt masse tr-smerter siden mandag. Tok test på onsdag og i dag...fortsatt negativ....men jeg har liksom en følelse på at jeg er gravid da....forrige gang tr uteble så lenge så var jeg gravid med dattern min....men da fikk jeg positiv test på ikm dagen. Er det fortsatt lov til å håpe selv om testen var negativ i dag?? Noen andre som har erfaringer med negative tester og at de er gravide??

Ønsker alle lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også skulle hatt tr på mandag 1. oktober. Men har ikke fått enda. Men jeg er litt usikkert på syklusen min, men kom fram til IKM den dagen. Men har ikke turt å ta noen tester. Kan ikke huske siste jeg tok en test. Blir bare lei meg når den hele tiden viser negativ så jeg lar være.

Skrevet

Da jeg ble gravid sist uteble tr i september og fikk ikke positiv før i slutten av november... så alt er vel mulig, antar jeg?... :)

Skrevet

oi...så spennende! Kanskje vi er gravide begge to?? ;) Jeg skjønner hva du mener med det å bli lei seg med negative tester.....jeg har tatt to nå og må innrømme at det er skikkelig nedtur å se at den er negativ. Men jeg har hatt skikkelig korsrygg/bekkensmerter siden mandag, alle bukser er ubehagelig å ha på seg (alt strammer liksom), og er ganske så oppblåst i magen....men ikke ømme bryster er slikt da...og testene er ikke svakt positive en gang....var hos gynekolog på onsdag...han kunne ikke se noe annet enn at livmorslimhinnen var litt fortykket....men jeg har alltid regelmessig mens, sist den ikke kom fikk jeg dattern min,....har tatt en blod hcg da...får svar på mandag.

Håper jo du har en liten spire da, krysser fingrene for oss begge to jeg :)

Skrevet

oi! det var lenge etter da....vet du grunnen til dette?? kanskje det er litt håp for at jeg er gravid likevel da ?;)

Skrevet

jepps..skulle ha hatt tr i går..testet i går ..negativ..så kjedelig..får vente å se til mandag, om den ikke har kommet da så får jeg kjøpe meg en ny test : )

Skrevet

sinnsykt irriterende, ikke sant?? Skulle nesten ønske at det kunne komme opp en rød lampe i panna på meg om jeg var gravid....hehe...hater å gå sånn uten å vite sikkert liksom....skjønner ikke hvorfor tr er så forsinka om jeg ikke er gravid heller...men men...time will show ;)

Lykke til :) Si i fra hvordan det går med deg da!

Skrevet

hei, melder meg på her jeg.... IKM 27. sept, og det har hele tiden kjentes ut som om tanta er på veg, men neeeeida!! Tok siste test for to dager siden, negativ... Blir sprø av dette jeg :( Har hatt ustabil syklus tidligere, men ca det siste året har den vert 27 dager meed symptomer fra dag 25-26! Denne pp fikk jeg derimot positiv el test to ganger, en gang den 13. sept og så igjen 22. sept. Kan det være mulig at jeg virkelig hadde el den 27. og at tanta kommer 14 dager etter dette (altså i morgen...?) Uff, er litt forvirra her jeg jenter... Hvordan går det med dere forresten?

Skrevet

skjønner at du er forvirret jeg....alt dette rundt el og tr er frustrerende...hvertfall når man prøver aktivt....også vil man jo så gjerne at det skal klaffe....jeg tok en test i dag tidlig, og den var negativ...hadde ikm 1/10....men ingen tegn til tr fortsatt....har hatt masse menssmerter denne uka, men i kveld har de faktisk avtatt endel ....også har jeg MYE vondt i bekkenet...men det også virker som avtar litt i kveld :) så nå er det jo egentlig bare å vente å se hva som skjer...tenkte å ta en ny test ut i neste uke jeg....

Jeg snakket med ei før i dag som ikke fikk positiv test før i uke 11 da....så det er jo fortsatt håp:) Hang in there :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...