Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Våknet noen ganger i natt med smertefulle kynnere. I dag tidlig kom slimproppen... blodig klump på størrelse med en 20kr og masse blodig utflod/slim. Har hatt en del vonde kynnere utover morgenen, men nå er det liksom slutt. Føles bare som fryktelige menssmerter. Det kommer vel til å skje noe i løpet av dagen, tror dere ikke? Er en dag på overtid :-)
Fløffy Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg stemmer for at det er din tur i dag! FØDESTØV SENDES I STORE MENGDER!
Mammamia;-) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Heldiggris! Er jo helt klart noe på gang nå da! Jeg er 9 dager på overtid i dag og har ikke antydning til at noe skal skje... Skjønner ikkeno´ jeg.... Hadde blitt overlykkelig hvis den forbaskede proppen hadde gått, eller det kunne kommet noen rier! Lykke til!!
Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Var sikker på at jeg hadde rier i dag tidlig for det var så vondt, nå har jeg bare uregelmessige kynnere igjen :-( Men har blødd en del... Skuffet nå!
Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 Begynte plutselig å blø rent blod med litt klumper. Ringte føden. Fikk spørsmål om jeg hadde vært til kontroll for morkaka, men det har jeg ikke. Fortalte da at jeg blødde veldig mye etter forrige fødsel, og fikk beskjed om å komme til sykehuset. Så nå venter jeg bare på at mannen min skal komme hjem. Ble litt bekymret jeg nå... Hadde mye komplikasjoner ifb forrige fødsel og hadde håpet på en lettere andregangsfødsel denne gangen :-(
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Skjønner at du er litt bekymret nå!! Skal krysse det jeg har for dere! Det går sikkert bra! Ønsker deg i alle fall lykke til. Hold oss oppdatert da... Når du har muligheten selvfølgelig!
mamma til s@lma Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Det er en stund siden du skrev sist, så kanskje er dere godt i gang ? Krysser fingrene for alt går bra og du har snart den lille med deg ) skrev litt til deg etter det siste innlegget mitt som du svarte på, en stund siden, men du får se på det hvis du er i form og har lyst.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå