Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Forstår jo at man slutter med malt når barnet har regelmessig myk avføring. Men hvor gammelt er da barnet sånn ca.? Dere som har eldre babyer; Hvor gammelt var barnet når dere så at malt ikke lenger var nødvendig?
M@mm@ Mi@ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Dette lurer jeg og på! Tulla mi er snart 2.5 mnd og har hatt myk avføring hver dag siste 3 ukene. Får 1/3 teskje i hver flaske nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Denne dytter jeg gitt. Ingen som har erfaring med dette? Er sååå lei maltklisset!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg prøvde meg uten malt i et par dager nå som hun er 3 mnd. Det gikk ikke så bra...hun presset ut en liten ert. Men har bare malt i en flaske i løpet av dagen da, bruker en ts og det holder for å holde bæsjen bra:)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hun her er snart 7mnd og vi bruker malt enda... Hun vil ikke ha melk uten..............
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Prøv deg frem litt med å f.eks. redusere til malt i annenhver flaske (hvis du har hatt i hver flaske). Det gjorde vi, og merker ingen forskjell. Tenkte jeg også skulle begynne å redusere til hver 3. flaske og se om det blir endring da. Hvis ikke kan man jo prøve i kun en flaske om dagen, og deretter ingen. Det verste som kan skje er at barnet får tregere mage og du må begynne med malt igjen.
litegryn Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 vi bruker to ganger hver dag. hun er fire mnd nå.hopper jeg over det stopper den lille magen opp...gir kun mme jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå