Gå til innhold

Hva skal barna få av dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til julegave.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt, blir 3 rett over jul - skal få ski av oss foreldre.

Skrevet

Hun får babyborndukke av foreldrene.

Jeg har strikket masse klært til dukken som hun skal få av oss. Får se om det blir noe annet.

Skrevet

VI ER I OKTOBER!!!!! Så langt frem har jeg rett slett ikke tenkt.

Skrevet

Blir noen flere duplo klosser, klær om han trenger det og kanskje jeg syr en dukke mei tai til han;)

Skrevet

Vår gutt ble 2 i august, og vi hadde tenkt å gi lekekjøkken. Hvis jeg greier å holde meg så lenge, jeg vet han vil elske det.

Skrevet

Samledvd fra Ivo Caprino og sjørøverskipet fra Playmo i allefall. Han bli tre en uke før julaften, så vi må finne på litt mer også.

Skrevet

Mini er snart 3 år til jul og skal få en rattkjelke hos oss + en liten ting fra lillesøster:-)

Skrevet

det blir hvertfall nytt lekekjøkken til jul (hvis jeg klarer å vente så lenge hehe). KJøkken og matlaging har vært nr 1 på lista hans i snart ett år... litt hekta kan du si. Leser til og med kokebøker hehe

Skrevet

Har kjøpt et lego/duplo Thomas-tog til sønnen min som blir 3 i februar. Måtte bare kjøpe det, han elsker Thomas-toget:) Tror vi skal kjøpe ski til han i år.

Skrevet

den samle dvd'en fikk guttungen min til jul for 2 år siden da han akkurat var blitt 1 år.

karius og Baktus var den første filem han noen gang så - nå kan vi foreldre den utenatt. Han ser også på alle de andre filmene

Konlusjon: En SUPER ide!!!!!!!!!!

Skrevet

Kapteinsabeltann skipet m figurer. lillegutt elsker alt som har med Kaptein Sabeltann å gjøre:-) han er 3 år.

Skrevet

vet ikke hva han skal få til jul.. men vi har kjøpt "storgutt-seng" i bursdagsgave.. han blir 2 i slutten av nov.

senga bruker han allerede nå da, den var ganske dyr, så tenkte den skulle være bursdagsgave..

er vi dumme hvis vi ikke kjøper noe til han på bursdagen i november da? hva synes dere?

Skrevet

Tenkte også på ski til gutten vår. Få se...Har egentlig ikke tenkt så mye på det...

Skrevet

hehehehe....juling! Den var god...Hahahaha. Fikk skikkelig latterkrampe nå : )

Skrevet

Pappaen har lyst å kjøpe jenta vår slalåmski. Blir vel i såfall å dele skipakken i to. Halvparten på julaften og halvparten i bursdagsgave -

1. juledag (da blir ho 3 år).

Ikke helt avgjort enda... (Jeg har lyst å vente 1 år til).

Skrevet

Gutten min blir 3 i januar og dette er noen av de tinga vi ønsker oss til han og vurderer å kjøpe selv.

Slalåm ski.

Junior seng.

Stor dyne og sengetøy.

Nytt bilsete

Akebrett

Sykkelhjelm

Klær.

Lydbøker

Bøker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...