*issi* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg lurer på om noen har testet før tiden noen gang,og fått positiv tilbakemelding ? Leste om ei en gang som hadde testet 9 dager før tiden,og fått positivt. Er dette faktisk mulig? Jeg er da redd for at hun var lenger på vei enndet hun trodde? Eller er det faktisk mulig??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Å teste positiv 9 dager før tiden går IKKE, egget har ikke festet seg en gang. men det som mest sannsynlig har skjedd er at hun har fått eggløsning tidligere den mnd
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Vardet jeg også mente,syntes det hørtes veeeldig rart ut. Alt kommer vel ann på syklus frem og tilbake fra person til person i det fulle og hele.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 For å si det sånn, dersom hun mener at hun har testet positiv 9 dagr før tiden, så vil de egentlig si at hun har testet positiv før egget i det hele tatt har festet seg, da produserer IKKE kroppen HCG. Så det er nok syklusen som har forandra seg som har gjort at hun hadde tidligere eggløsning
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Ja,ikkesant. Må liksom rekke å komme i gang før mankan teste Når er det vanlig at egget fester seg egentlig? Sånn ca?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 det vanlugste er aqt egget fester seg 6-9 dager etter EL
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk. lærer litt for hver dag Koselig du ville svare meg.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 ja, man lærer stadig noe nytt. jeg har vert her inne siden 2004, så jeg begynner å få litt vell mye teori i hodet
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 Ja,det skjønner jeg. Var her i 2004 selv,men det var etter at jeg hadde gått gravid en stund,satte meg ikke så mye inn i alt den gangen. Men nå,som vihar opplevd så mye dritt,og så mange sa er. Så er det veldig greit å lære alt som kan læres. Men er vel kanskje like greit å ikke kunne alt ?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 jeg vet altfor mye. Jeg er utdannet sykepleier til sommeren og er veldig interessert i slikt som dette. problemet er berre at jeg kan alt for mye om mine egne problem. men samtidig så er jeg glad jeg gjør det. Hadde det ikke vert for det så hadde jeg trodd at jeg var helt frisk. Har en fastlege som ikke kan så mye. Gikk til en lege på volvat som kan fortelle meg det jeg hadde mistenkt i flere år. Hadde det ikke vert for meg selv så hadde jeg heller ikke hatt jenta mi, nå er det ikke sikkert vi får flere. Jenta mi er ett mirakel for å si det sånn. At vi klarte å lage henne er ett under, at hun overlevde tidlig i svangerskapet er ett unbder, at hun overlevde på slutten av svangerskapet er ett under, og sist men ikk eminst, hun overlevde fødselen som ikke gikk som den skulle
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 Oi,guri. Virkelig opplevd en god del du. Uff,er så trist å høre. Det er så merkelig det der med graviditet. Når vi er unge får ve beskjed om at vi på beskytte oss ved sex,er så lett å bli gravid ble vi lært. Men jammen er ikkke det en selvfølge lenger. Når man først vil,så er det så urettferdig at alt skal være så vanskelig. Eller at det faktisk da i noen tilfeller ikke går. Ufattelig urettferdig. Vi hadde to sa er før vi fikk vår sønn på tre. Også hadde jeg en etter han,men alle de tre var da kjemisk graviditet. Men nå for fire mnd siden,så var jeg nesten tre mnd på vei,men babyen døde i uke åtte. Ble lagt inn og fikk utskrapning. Min første narkose,så jeg var veldig redd Men siden du er sykepleier så vet du jo sikkert hvordan det er. Har vel sett en god del regner jeg ned. Når er jenta de født? Regner med at det er en gang i 2004. Mon sønn er født 05.11
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, hun er født helt i slutten av des 2006, brukte 2 år på henne. Du kan lese mer om historien min på www.tryne-dagbok.piczo.com Er foresten berre 21 år gammel. Har vert gjennom utskrapning selv, så jeg vet hvordan det er, ikke noe kjekkt:(
*issi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 Off har du det ja. Er ekkelt ja Vil helst ikke det igjen. Litt skremt for å prøve videre,men men. Skal gå inn å lese etterpå jeg,så kontakter jeg deg igjen. Må lage litt mat til gullet her jeg nå. Snakkes da
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 den er grei. har nettopp laget mat til mitt lille gull, er glad jeg har henne, hvordan skulle det gått uten. Vi snakkes etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå