Luna** Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 min jordmor sa at jeg og samboer skulle bare møte opp, og ikke ta med noen papirer. noen her nne har tatt med lønnslipper ol. hva eregentlig det rette?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 er det ang svangerskapspenger? jeg sendte inn kopi av lønnsslipp/ selvangivelse skjema "krav om sv.skaps penger" (eller hva det heter, fant det på nav-sidene) kopi av erklæring fra lege om når terminen er.. kan jo ta m lønnsslipp i tilfelle kanskje??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Iflg det NAV-kontoret jeg ringte til så må man sende/levere følgende: - skjema: Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon - skjema: Inntekts- og skatteopplysninger – arbeidstaker som skal ha sykepenger, fødselspenger eller adopsjonspenger (dersom arb.giver hadde fylt ut dette trengte jeg visstnok ikke lønnslipp, regner med at det motsatte også gjelder: hvis man har lønnslipp så trenger man ikke dette skjemaet...) - bekreftelse på termindato fra lege eller jordmor http://www.nav.no/page?id=1073742947 Jeg spurte om lønnsllipp eller det inntektsskjemaet for far også, men det trengte jeg visst ikke å sende inn før nærmere fars permisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå