evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg hadde forventet å få et mye lenger opphold her inne, men jeg testet klart og tydelig positivt på cb i dag 1-2 dager etter ikm. Jeg trodde ikke det hadde klaffet denne mnd, fordi jeg testet negativt både 1.10 og 2.10 (Kenwa). Hadde mensmurringer fra søndag av og trodde tr var rett rundt hjørnet. Jeg hadde mye ømmere pupper enn forrige periode, men tenkte at det bare var forskjellig fra syklus til syklus. Jeg hadde mer symptomer forrige syklus, men da var det visst bare pms. Vi er så kjempeglade nå! Ønsker alle dere her inne masse lykke til, og håper dere snart kommer etter på 1.tri. Takk for all hjelp og støtte. Masse klemmer fra .
trebarnsmamma84 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer så veldig masse...Ønsker deg masse masse lykke til.... Desse symptoma kan nok lure oss i blant.
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Så koselig. Gratulerer så masse og lykke til
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 gratulerer så masse... jeg skal teste i helgen, ikm i går
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk for alle lykkeønskninger. Sender ut masse babystøv til dere.....
Nellybelly Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar på mitt spørsmål, og GRATULERER TIL DEG som har blitt gravid!! :) :)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!! Kos deg MASSE med den voksende magen:)
Lillegull og spiren Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) åååååå det var koselig å høre. Endelig var det deres tur:) håper jeg kommer etter deg snart:) stoooor høst klem fra baas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå