Gå til innhold

Syns dere dette er for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 10.5 uker. Hun sovner på armen hver kveld etter mat i 7-8 tiden, og sover stort sett natten igjennom. Syns dere det er for tidlig og prøve og legge henne rett i senga etter mat? Skal så klart sitte der med henne og synge og lese/prate med henne til hun sovner! Hun er skikkelig glad i armen...når jeg legger henne fra meg på dagtid våkner hun med en gang, men på kvelden går det alltid bra og legge henne i sengen etter hun har sovnet på armen. For tidlig og prøve og la henne sovne i sengen nå?

Blir det hylgrining drøyer jeg det så klart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er vel bedre.

Skrevet

Enig med Gutsbestebarn, kan ikke tenke meg at det skulle være negativt.

Skrevet

Bare prøv du!

Funker det, så er du jo kjempeheldig :)

Og funker d ikke, kan dere jo øve litt... Blir tungt å bære henne i søvn når hun vokser til :)

Stina kan ofte sutre litt når hun blir lagt våken/halv-våken i senga, men jeg stryker henne i panna og på nesen, så roer hun seg nesten alltid. Også liker hun å ha noe å holde i, så vi har funnet en klut til henne, den holder hun godt tak i hele natta :)))

Skrevet

Shit jeg prøver, er jo sant som du sier moniccen, går det ikke så går det ikke, men går det er vi veldig heldig ja:) Så tenker jeg litt på at det sikkert blir verre jo lenger vi drøyer..ser tydelig at hun begynner å forstå ting, så er jo verd et forsøk!

Skrevet

Ikke sant :)

Vi bytter litt på hvordan d blir. Føler ikke behov for at det skal være regler som må følges hver kveld. Er hun ekstra urolig bærer vi henne, er hun rolig og tydelig trett, legger vi henne rett ned. Noen ganger ammer jeg nede i stua, noen ganger oppe i senga. Litt avhengig av hvor sliten hun er, er d ikke alltid lett for henne å finne ro i stua med tv og søsken og styr rundt seg, så da går vi opp.

Tror d er lurt å være fleksibel og tålmodig.

Skrevet

Enig med deg der, fleksibilitet er nøkkelen til suksess når det gjelder det meste egentlig:) Også barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...