Gå til innhold

Andre som har EL på Søndag--Mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo spennende denne gangen også :)

Tante rød kommer vel innom igjen. For å være ærlig begynner jeg å bli dritt lei av henne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg venter EL denne helga, har kjøpt inn EL-tester så nå tester jeg i vei:)

sylkusen min varierer fra 24-26 dager, så nå håper jeg vi treffer riktig!

Hadde to svake streker i går kveld, kan d være noe på gang? Stakkars sambo, han trodde d var graviditetstest jag tok....-he-he mannfolk!

Vi er inne i 4pp, hvor lenge har dere prøvd?

Like skuffa hver gang tanta kommer:(

Kansje vi kan holde følge? Flere m EL denne helga?

Skrevet

Hei :)

Vi har prøvd i over 1 1/2 år nå :(( Vi har vært til utredning, og alt var i orden. VI BLIR BARE IKKE GRAVIDE. ;((

Jeg kjøper CB el-tester og får frem egget hver mnd. Så jeg har eggløsning og alt. Så. for å se det positive på hele greia er jo at vi kan drive på som kaniner resten av livet uten å tenke på pessar, piller,spiral, osv...;)

Hehe, ja mannfolka henger nok ikke alltid med;)

Vi får holde følge. Lykke til iallefall :))

Skrevet

Heisann:)

Oisann, dere har jo holdt på en stund:( nesten mer frustrerede at de ikke fannt noe på utredningen deres! Har dere barn fra før?

Jeg ser på kaledren min at jeg utifra beregning skal ha EL på søndag, Rart at jeg tester svak pos på EL-tester allerede nå???? Jeg har best de på babyornot..

Får jo mange gode tips her inne om hva som funker for de enkelte, 1. pp nøyde vi oss med sex når vi hadde lyst, 2.og 3.pp: sex rundt trodd EL og noskapin(hostesaft), 4.pp:eggløsningstester, e-vitaminer til meg og sink til sambo og sex hver annen dag...............he-he hvor skal dette ende:)

Vi har en sønn på 1,5år. Han var ikke helt planlagt, men veldig velkommen;) så nå føles d ut som en ny verden for meg siden vi jo ønsker oss søsken. Men bøyer meg i støvet for dere, siden vi bare har prøvd i noen mndr.

Jeg blir snart 38år.....og drømmen min har alltid vært 3 barn, føler jo at jeg har d litt travelt da....

Lykke til tilbake:)

Skrevet

Hei igjen :)

Har ingen barn fra før nei, så savnet etter å bli mamma er jo veeeeldig stor :)

Har veldig lyst på en av hver, men får jeg to av samme kjønn så blir jeg jo overlykkelig likevel;) Vi er bare så vanvittig klar til å bli foreldre :=)

Skrevet

Hei Askepott!

Jeg fikk utslag på el-testen i morges:) Hurra!

Har som deg prøvd en stund, ca et og et halvt år og har ingen fra før.

Er 38, så synes jo det er på tide nå...

Lykke til, håper gullegget ditt slippes denne helgen!

Skrevet

Hallo :-)

Blir vel el. sønd eller mand. hos meg også ...Har desverre gått tom for el tester og har i grunnen bestemt meg for å prøve å slappe av litt denne mnd. -men ikke lett nei...Er nå i 7 pp. og sist gikk det nesten 3 år før den satt.

Prøvene hans var ok -men mine har jeg enda ikke fått svar på ,så nå er jeg ganske spendt !!!

Koselig å være flere i samme periode-håper det blir fullt egg-slepp i helgen med gullegg til alle sammen :-)

Jeg stemmer for en TANTELØS oktober mnd for alle !!!

Lykke til alle sammen og varm klem XXX

Skrevet

Ja dette blir spennende :) Skal begynne å teste med EL- tester i morgen tidlig :) Egentlig er det sløsing å bruke tester siden jeg vet når jeg har EL, men det er så utrolig koselig å se dette egget som dukker opp, hihi :) Blir litt ekstra gira jeg...;)

Vi krysser fingrer for hverandre og håpe på noe positivt denn gangen:=)

Denne gang drikker jeg solviepect hostesaft, hiver innpå med grapefruktjuice og ligger med bena rett til værs i minimum 15 min. Skal også ha sex om morgenen eller midt på dagen, har hørt det er mer futt i sædcellene da;)

STORT LYKKE TIL TIL DERE JENTER ;))

Skrevet

Fikk frem egget i går kveld, jippiii ;)

Så det blir hopp i "høyet" i kveld og ligge med bena rett til værs i minst 15 min;))

Har dere andre gjort noe spesielt denne gangen?

Har dere ligget med bena i værs noen ganger?

Klem fra

Skrevet

Hei Aksepott!

Flott at "egget" lyste i mot deg:-)! Jeg pleier også å få rumpa opp etter sex, men her har ikke det hjulpet nevneverdig... Tror at egget blir befruktet, men det fester seg ikke - har hatt positive graviditetstester 2 ulike pp for så å få mensen til vanlig tid + 1 dag.. Jeg er på dag 15 i dag og skal ta første EL test i kveld. Jeg får vanligvis EL på dag 16-17, og denne måneden har egenmedisinert meg og gått på trippel Pergokur. Regner derfor med at EL kommer seinere enn vanlig. Jeg EL tester både mogen og kveld, og EL testen blir alltid først positiv om kvelden. Jeg har hatt sex hver dag rundt EL, oppsamling for så å ha sex annenhver dag (etter anbefaling fra gyn.), men jeg kan ikke si at det hjelper ennå...

Lykke til med prøving og ventingen de neste 14 dagene!!!

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...