Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Eldstejenta jobber som lærling og jobber litt ulike vakter. I dag har hun fri og sitter her og spiser sammen med oss. - Mamma, jeg har lyst til å passe Hannah nå, gå og legg deg og sov litt til du!!! Så nå skal jeg ta med meg en kopp kakao og myse litt på frokosttv og ferske aviser, i senga:-)))) Heldige heldige klatten:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jaaaaa:-)) Må bare avslutte frokosten med rosa først:-) Kan jo ikke virke overivrig heller;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hehehehe Rampejenta;-)) Men nå skal de to rosa på badet og stelle seg og så skal de vel ut en tur i frisk luft:-) Og da klarer jeg å slappe av litt. MEN, jeg har maaaaaaaaasse klesvask som venter meg.......har vasket hele uken, men fjellet var høyt altså! Men jeg ser faktisk enden på det. Da skal alt så brettes og legges på plass og det er bare det mest kjedelige jeg kan tenke meg i hele verden. Det virkelig KJEDER meg! Men, det er godt å få det gjort da:-) Og lille rosa skal få hjelpe til med småplagg:-) Hun elsker å være med og hjelpe oss:-)
Trollmora Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Det er noen som er heldige altså ) Kos deg med en luxusstund i sengen, så kan du begynne med de kjedelige tingene senere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå