Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Etter samleie i går begynte jeg å blø. Blør enda, kommer i truseinnlegget og når jeg tørker meg.. Er det normalt at det kommer så mye? Er 35 uker på vei.. Det har foresten ikke skjedd før.
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det er veldig normalt å blø i slutten av svangerskapet, slimhinnene er såpass skjøre at det lett kommer rifter, i tillegg har vi en del utflod mot slutten av svangerskapet og når dette blander seg med blodet så vil det se ut som om det er mye mer blod enn det det egentlig er.. Men dersom du blør så mye at du blir bekymret, så tar du en telefon til føden, mye bedre å blir beroliget enn å gå å bekymre seg.. På føden vil de ta deg seriøst og be deg komme inn dersom de ser behovet for det.
Lille Bo Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei du! Eg ville tatt kontakt med føden, for det er rådet jeg har fått fra jordmor når det gjelder blødning som ikke stopper. Jeg har vært plaget med endel blødninger i tredje semester og har ofte tatt turen til KK bare for å sjekke at blodet ikke kommer fra livmoren/morkaka og at lille jenta vår har det bra. Vet at de ofte er vanlig med blødninger ifm samleie men ville fått det sjekket uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå