Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Nå sitter vi og spiser frokost og lille rosa sov til kl 08!!! Hun er jammen en fin liten rosa:-) Akkurat som om hun forstår at det faktisk går an:-) Ønsker dere en riktig fin dag og helg:-) Ta vare på dere selv, de rundt dere og la dårlig samvittighet og flinkpike-syndromet få hvile i helgen:-) Jeg lover at den kommer tidsnok tilbake;-) Og jeg har forandret på nicket mitt........selv om jeg ikke liker det.........bare måtte prøve.........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2007 Håper du får den hjelpen du trenger snart og at legen tar dette på alvor. Ingen som skal trenge å gå rundt sånn i ukes og månedsvis! Deilig med ferie:-) Og TM står for Trademark som betyr Varemerke:-) Og Attpåklatten:-) er jo mitt varemerke, dermed ble det det:-) Kos deg med go`gutten din og gi ham en klem fra meg:-) Sender klem til deg også!
Trollmora Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Go`morn, go`morn! Deilig med litt fri og late frokoster! I går hadde vi besøk av våre baltiske venner og det er så deilig når det skinner i parketten og lukter rent når de går:o) I dag blir det jobb, henting, ferdigpizza og trening. Kjøkkengulvlister kan vente sammen med alle småtingene som skal tilbake i hyller og skap. Fredag er en veldig god dag til å kule`n på sofaen med ett glass rødvin og litt digg! Ha en strålende dag i høstsola )
Maud Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen til dere alle. Sola skinner og snart er det helg! Jeg er litt sykemeldt igjen og skal bare gjøre unna noe på kontoret. Så drar jeg hjem og legger beina på bordet, leser A-magasinet og drikker god kaffe :-)
Travelmor Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen! Jeg sitter her med sterk kaffe. Våkenterapi. Tror ikke jeg har sovet en sammenhengende time i natt. Vi har to som våkner om natta. Så vi er vant med nattevåk, men i natt var det ekstremt. Nå sitter Travelbabyen og ser på Teletubbies mens jeg er på nett.. Hun er minst like oppslukt som meg, har ikke så veldig dårlig samvittighet, bare litt.. En god helg til alle! Håper solen skinner der dere er! Det gjør den vel kanskje uansett:-)
Reveenka Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen! Felles skjebne er kanskje ikke felles trøst i akkurat dette, men vi er også myyye våkne om natta, ja.... Med fire som kan bytte på litt med å vekke mamma om natten, er det ikke mange nettene de siste åra jeg har sovet sammenhengende, nei... Kan man bli avhengig av koffein? Og hva skjer hvis man prøver å trappe ned?
Plutseliten :) Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen til dere! Jeg har ingen våkenetter å fortelle om jeg....for minstemann har enda...bank i bordet...ikke våknet en eneste natt.. ever...ikke da han var en bitteliten 3 kilos heller Og det er plutselig snart 1 år siden. Så dagen startet kl 9 hos oss idag,men flaskekos og leking.Nå skal vi kle på oss å gå ut i det nydelige været. Storesøster sover godt etter Danmarksturen sin.De hadde visst ikke sovnet før tidlig Når lillegutt sover formiddagslur tenker jeg å sette sprøyta.Har alliert meg med en nabo som har fri idag,om det er noe så kan jeg bare ringe over. Ha en flott fredag,kos dere med klesvask og kaffe.Jeg får i meg koffeinen gjennom cola...er sånn cocacoliker..og ja,får abstinenser om jeg er uten ) Klem
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Guuud dai Her er sola varm og fin. Jeg har gått tur langs sjøen og nytt dagen... Håper alle får en fin helg.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå