fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 hadde med. abort for 6 uker siden, og den ble mislykket og det endte med kir. etter 14 dager. og det eg lurer på i går hadde jeg og min mann sex for første gang etter dette. og det gjekk gale med kondomen. er så redd og fortvila i dag,kan det ver eg er blitt gravid i gjen? har ikkje hatt mensen etter dette. men går det ann og ha eggløsnin og ein blir gavid for det??? håper noen kan hjelpe meg litt her. tusen takk
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Intet er uumulog, ikke slik de sier? Du får ta angrepillen dersom du ikke ønsker og bli gravid.
BettyBoob Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 man har jo eggløsning før man får mensen, så ja fullt mulig! Ta en angrepille!!!!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 må en ha resept på angrepillen?
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Nei det trenger du ikke, får den reseptfri på apoteket.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 har vert og kjøpt den no. er det en tablett man reagerer på ?
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 tusen takk for du svarer meg, er ikkje noe kjekt dette:( min mann meiner det ikkje er nødveddigt, for han kom lenge etter vi makra det. altso ved egen hjelp!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har tatt angrepillen en gang, og hadde ingen reaksjon. Det eneste var at jeg hadde en del blødninger frem til jeg skulle hatt mensen igjen. Men når syklusen kom tilbake til det vanlige, så var alt normalt igjen.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 noen fler med erfaring?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kastet opp av angrepillen, men det betyr ikke at du vil gjøre det samme. Lykke til
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 sitter med denne pillen no, er det så lurt og ta den sent på kvelden? visst eg tar den i morgen er det 24 timer siden. og noe eg og lurer på, visst eg hadde eggløsning på torsdag/fredag (idag) virker den ikkje da? og min mann seier det ikkje kom noe i meg, han måtte ordne det sjølv etterpå siden vi oppdaga at kondomen var vekk:( eller av. unskuld for at eg plager dere med dette, men så vond situvasjon.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 ta pillen du.... Har ikke hatt en eneste reaksjon på den og jeg har tatt den flere en en gang for å si det sånn!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 og joda, den virker selvom du har hatt eggløsning.. saken er at om egget skulle være befruktet så sørger angrepillen for at det ikke fester seg i livmorveggen... MEN om det allerede er festet så får ikke angrepillen gjort noe.. det er ikke en abortpille liksom. derfor skal den taes realtivt fort så det ikke får sjans til å feste seg. Dette går så fint så. Lykke til.
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 ALLE HAR EGGLØSNING FØR MENS...DET ER EGGET SOM IKKE ER BLITT BESFRUKTET SOM GIR....DRIVES UT VED BLØDNING
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå