Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 ... kommer til å bli lei jula før den begynner!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kjøpte tre pakker, jeg...alle spist opp!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 fant også det i går,og jeg ble kjempe glad!!!! gud og gode de var:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Syns mye av julestemningen blir ødelagt dersom man begynner å kjøpe julemarsipan, kakemenn, julebrus og alt det dernesten 3 mnd før jula faktisk er her!!! Nei, jeg pleier aldri kjøpe sånt før 1.desember! Men i førjulstiden syns jeg det er koselig å hygge seg litt mens man venter på jula...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Ingenting er så kvalmt som kakemenn=P Æsj... Har ikke noe med jula og gjøre i det hele tatt..
T.B.m. Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 åh, på hvilke butikker fant dere det? Jeg vil og ha:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 i bakerier og ica har jeg funnet det:)
Guttemamma75 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Bor i Stavanger og her selges det av en eller annen merkelig grunn kakemenner hele året!!!!!
Tweak Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Huff, det er jo alt for tidlig!!! Der jeg kommer fra kaller vi de for julemenn, ikke kakemenn, og dermed forventer jeg å spise de i julen, tidligst i slutten av november! Jeg synes de burde begrense seg til advent jeg... Greit nok at hobbybutikker begynner å føre juleting tidlig, men vanlige butikker burde først selge lilla adventsting i november og så juleting i desember! Og så burde det være en PAUSE mellom julemarsipanen og påskemarsipanen! (liker ikke så godt marsipan jeg...) Av prinsipp så kjøper ikke jeg juleting før i desember! Heller ikke julemenn eller julemarsipan! :-) Min egen lille protest, he he...
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Kakemenn??hva er det? aldri hørt om heller jeg...hmmm..
AmExx Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Jula har etter min menig blitt veldig lang ja... Men vi velger jo selv om vi vil kjøpe eller ikke.... For meg starter jula første søndag i advent, og da holder jeg meg lett unna kakemenner og julemarsipan frem til da! Forøvrig holder jeg meg unna snop når det ikke er helg og:) Blir masse kjekkere når helga kommer da!
Amanda- Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er enig med HI. MEN.. hehe.. skal kjøpe kakemann i dag.. de store med sjokolade... hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Kakemenn selger de hele året på obs her jeg bor. Og er så vant til at marsipan og slik kommer på denne tida, er jo bare å la være å kjøpe hvis man syns det er for tidlig. Hadde det ikke vært marked for det, så hadde de ikke begynt tidlig med slike ting. Selv gjør jeg ingenting av det, og lar det ikke ødelegge min julestemning. Er tåpelig om man lar det at en ser slike ting i butikken gjøre at en blir lei jula. Har selv jobbet i butikk, og opplevd sure kunder som klager på at marsipanen kommer så tidlig, men de kjøper jo allikevel...ingen som tvinger folk til å kjøpe det. Selv venter jeg nå bare på julebrusen
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 mmmmm.... julebrus og kakemann..... kald melk og pepperkaker... skulle vært i butikken hele året!!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Huff.. julebrus allerede.. Er jo ikke jul
babygullz <3 vilde Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 jul jul juuuuuuuuuul! JUUUUUUUUUUUUUUUL ÅRET RUNDT!! AJ LØØW CHRISTMAS!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå