Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hva gjør du der borte egentlig?
mayaya Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 si det. koser meg med mini. går trilleturer. surfer på nettet. shopper litt innimellom. høhhh... vel jeg har mammaperm. og mannen jobber :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 ahaa.. deilig da :-) Nyter dollarkursen du nå da, hehe..
mayaya Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 DET er sant! Den er ganske behagelig nå ja, for å si det sånn.... Men det er litt litte skravvel da! *fnis*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 hehe, jaja.. Får ikke lite lyst til å droppe å bruke 200 000 på badet og heller ta en tur over dammen :-/ hehe.. Har så utrolig lyst til å reise langt bort litt..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har jo den perfekte døgnrytme for usa da, hehe... Meeen.. nå må jeg vel ta kvelden her :-/ God natt da ;-)
mayaya Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg måtte gå en tur og prøve nattasang for mini - han vil ikke sove i dag han. Blid som ei so - men våken. hehe God natt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå