Gå til innhold

mayaya


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du der borte egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det. koser meg med mini. går trilleturer. surfer på nettet. shopper litt innimellom. høhhh... vel jeg har mammaperm. og mannen jobber :-)

Skrevet

ahaa.. deilig da :-)

 

Nyter dollarkursen du nå da, hehe..

 

 

Skrevet

DET er sant! Den er ganske behagelig nå ja, for å si det sånn....

 

Men det er litt litte skravvel da! *fnis*

Skrevet

hehe, jaja..

 

Får ikke lite lyst til å droppe å bruke 200 000 på badet og heller ta en tur over dammen :-/ hehe..

 

Har så utrolig lyst til å reise langt bort litt..

Skrevet

Jeg har jo den perfekte døgnrytme for usa da, hehe...

Meeen.. nå må jeg vel ta kvelden her :-/

 

 

 

God natt da ;-)

Skrevet

Jeg måtte gå en tur og prøve nattasang for mini - han vil ikke sove i dag han. Blid som ei so - men våken. hehe

 

God natt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...