-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva er favoritt-stillingen din? Svelger du? Har du tatt den i rompa? Hvis ja, likte du det? Pleier du å gjøre det? Har du noen gang brukt en frukt eller grønnsak oppi der? Var den økologisk?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hahaha, er du fra Statistisk Sentralbyrå eller? - Har ingen, men hvis jeg må svare sier jeg doggy - Ja - Ja og ja, og nei - Nei og hva har det med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hva er favoritt-stillingen din? -Misjonæren Svelger du? -Gjorde, blitt litt sløvere med tiden ja. Stakkars mannen får lite av slikt fortiden. Har du tatt den i rompa? Hvis ja, likte du det? Pleier du å gjøre det? -Jepp og ja jeg liker det, men ikke noe jeg gjør ofte. Vil bevare det som noe spesielt som gjøres av og til. Har du noen gang brukt en frukt eller grønnsak oppi der? Var den økologisk? - Nei, heller ikke noen planer om å prøve. Marsipanstang er foresten ikke noe å anbefale, den smelter. (forbaska nyskjerrige kjærester en hadde i ungdomstiden)
Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 - riding - nope -ja, det var som å bæsje feil vei. nei blir ikke mye til sånt gitt! - adri brukt en frukt nei!
-MtG- Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 skal vel mye til for å finne økologisk marsipanstang, så jeg tror jeg dropper den. Vil ikke ha sprøytemidler i dåsa. Den er et hellig sted for min mann og diverse annet stimulerende.
Molait Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tar'n i toern..shalalalala...jeg tar'n i toern..shaaalalalalala..jeg tar'n i toern...shalalalala..det ************** shalala!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå