-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva er favoritt-stillingen din? Svelger du? Har du tatt den i rompa? Hvis ja, likte du det? Pleier du å gjøre det? Har du noen gang brukt en frukt eller grønnsak oppi der? Var den økologisk?
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Får svare først jeg da, så får dere andre følge på Favoritt-stilling: Varierer etter humøret, men det blir mest misjonær. Ja, svelger. Ja, har tatt den i rompa, var hverken godt eller vondt, pleier ikke å gjøre det. Har brukt en agurg, den var dessverre ikke økologisk.
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Denne tråden burde jeg hoppet over,ja. Men må bare kommentere at rumpa mi, den er EXIT ONLY! Resten er mellom meg og min kjære ;o) Er dette en viktig undersøkelse? haha
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 SYKE syke jenta;) Kan ikke være dårligere jeg heller da..... Bakfra, som regel:) Ja. Ja, nja, pleier ikke gjøre det Tror ikke den var økologisk.
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Dette er en meget viktig undersøkelse. Viktig å kartlegge småbarnsmødres seksualliv:) Dessuten er det innmari festlig da:D Bra 1D Hilse GJ
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Da får du klare deg uten mine svar =o) Festlighetene mine får du ikke.Dem er det bare gubben som får. Han er forresten ganske økologisk ! knegg,,,
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, det er bra du deler på godene med noen da northernlights;) Hvis han er økologisk så har du jo ihvertfall brukt NOE økologisk. Et halvt poeng til deg:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 HAhahahahaha ØKOLOGISK? - Er det veldig viktig at den er det, liksom?!? Jaja, kanskje du snakker av erfaring?=P
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2007 Man skal ikke undervurdere viktigheten av at frukt og grønt er økologisk dyrket. Har du noen svar og komme med i undersøkelsen, silkerotte?
Molait Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Viktig å ikke stappe kjemikalier i dåsa da!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg spiser økologisk, stapper ikke sånt i underlivet... Sorry ass=P
Molait Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 ja sorry for rompa di...ikke der jeg puttern isåfall;)
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2007 Det får være din avgjørelse. Men skulle du finne på å putte vekster der så sørg for at de er økologiske.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg VET at det aldri finner på å gjøre det... Men skal huske tipset og bringe det videre - sikkert et kjempe aktuelt tips å komme med til andre!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Bakfra Ja, ja og ikke så ofte En vannmelon, venstre side var økologisk. helt sant =)
Molait Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 alt ettersom. Digg på rygg men mannen sittende. nei svelger ikke, brekker meg! men gjør mye annet da;) Jepp, til og fra, ikke ofte tror det, husker ikke. Sikkert ikke øko, men burde jo vært det!
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2007 Dette begynner å ligne på noe! Er veldig glad alle vet hvor viktig det er å velge økologisk.
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. oktober 2007 Sauen og frøken blomkål: Kan du forklare hva du gjorde med den melonen? Det hørtes ikke så dumt ut nemlig:)
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #22 Skrevet 4. oktober 2007 Oi! Et helt halvt poeng! =o) Det var da godt jeg fikk "noe"... Teller det at jeg i tillegg er ØKONOMISK? haha
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 MtG: jada, du borrer et hull i den. veldig viktig. borr i den u-økologiske siden. økosiden må for all del ikke få vondt. deretter limer du fast en tallerken i porselen, slik at den blir som den flate greia ytterst på en buttplug. litt glidemiddel (økologisk selvfølgelig) så er man igang.
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #24 Skrevet 4. oktober 2007 MÅ dele noe her i sextråden din,-MtG-. Ute i hagen min fant jeg en tust med gressløk i går. Så sier gubben at de vokser vilt her. Og så pekte han lengre bort der gresset ikke er klipt, og det vokser dusinvis med tuster av gressløk! Og siden vi ikke har hatt noe slags falske gjødningsgreier på plena,så er jeg kanskje nå Dib`s største produsent i økologisk gressløksproduksjon!?? =oD Men de skal ikke puttes INN andre steder enn i munnen.Som MAT! ;o)
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for forklaring. Tror jeg skal kjøp vannmelon i morgen jeg. Får se om jeg finner en som er halvt økologisk. Har det noe å si om det er høyre eller venstresiden som er økologisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå