Gå til innhold

Har vært på ul!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt 5 uker tilbake, litt kjipt... men d gjør ingenting for jeg det mest perfekte litte nurket i magen min=)=)

Hjertelyden var helt perfekt=) og den lille hoppe til oss... =)=)

 

Legen sa "dette kommer til å gå kjempe bra!"

Skal tilbake om 5-6 uker å se nurket igjen, kanskje kan vi se om det er ei Elise eller en Lukas=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at alt sto bra til med den lille da:) selv om det sikkert var litt kjedelig å bli satt så mye tilbake.. men er jo viktigst at alt var bra:)

Skrevet

gratulerer.

Var også i går.

Håpet litt at vi skulle tilbake (som sist, var to eller tre ganger).

 

Skrevet

Så fint at alt hvar bra. Ble satt tilbake en måned selv når vi hvar på ultralyd på Onsdag. Men dem regnet med at jeg ville bli flytt frem igjen på neste ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...