mammasilla Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har max 30 min på meg til å mixe sammen en rett til et vennepar og oss i morgen kveld, noen som har gode tips? :-) På forhånd takk!
mrss83 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 bali kylling gryte. tacos eller fajitas... enkelt og godt!
Enda en på vei Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Chicken TanDori (vet ikke hvordan det staves)... Eller nachos....
grivid m/nr.2 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Favorittpasta, du finner den på matprat :0) Eller ennå enklere, tacoform ( alt i en langpanne eller ildfast form): purre paprika mais coop ( de er best) bønner i chilisaus kjøttdeig m tacokrydder ...blandes legg tortillachips på toppen. First price m/ ost (de er best) Ost på toppen og inn i ovnen til osten smelter og chipsen blir varm. Enkelt og veldig raskt, pluss kjempegodt.... Server med rømme, salsa ++ Dessert. Vaniljeis m/ varm melkesjokoladesaus Brekk en hel melkesjokoladeplate i en kjele, tilsett kremflote og varm opp. Skal ikke koke... Lykke til =0)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Åååå, det hørtes digg ut!!! Den oppskriften på tacoform blir med på hytta i helgen, så vi kan ha den i morgen kveld! Høres veldig bra ut med en Munkholm til!
LadyLuck & Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 tandori (?) med ris og nanbrød er alltid en vinner. Ikke så dyrt heller, og tar noe sånt som 20min. Kjempegod med vin til for de som kan drikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå