:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 at en 39 år gammel mann (onkel), henger med en 17 år gammel jente og hennes venninner nesten vær dag? han er jo onklen hennes, men alikevel..
snartmammapåny Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Kommer jo litt ann på situasjonen. Men ved første øyekast kand et nok virke litt snodig ja...
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Høres ut som om han trenger venner på sin alder....
S.J.E.F.E.N Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 kommer helt ann på situasjonen ved første øyekast så ser det litt rart ut,men så ser jeg tilbake til da jeg var 17 hadde jeg faktisk kamerater som var 15 år eldre enn meg selv, bor du på et lite sted så er det faktisk ikke så uvanlig at "alle" henger sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå