Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 gravide som har kikkelig utovernavle!!! Kan jo ikke noe for det, men syntes det dritkvalmt!!!! Selv blir jeg kvalm hvis noen tar meg inni navlen. Og heldigvis slapp jeg unna når jeg gikk gravid. Den gikk i ett med magen. TAKK GUD FOR DET!!!!!!! For ikke å snakke om hvor stygge nippler man får!! Noen har bare så sykt laaaange nippler. Æsj!! :-S Slapp unna der også. Ammet ikke særlig lenge så....(synd)..men heldigvis alikevell hvis dere skjønner.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Så moro! jeg synes utovernavler er søtt og er litt sur for at min bare flatet ut. Og jeg ammet min første i 22 mnd og min andre i 12 mnd og mine brystvorter er ganske små og jeg skulle ønske de var større! Så ulike kan man altså være! Å? Nå gikk det opp for meg, det var vel krangle du ville. Beklager!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Vet akkurat hvordan du har det! Jeg blir skikkelig fysisk dårlig av folk som sier "nippler" i stedet for brystvorte. Det er bare et helt skrekkelig ord, ok, det norske er heller ikke så pent, men nippler???! Det er liksom verken fugl eller fisk, ikke norsk og ikke engelsk, og jeg merker at jeg blir ordentlig, ordentlig kvalm bare av å skrive det assa....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er lissom bare heeelt enig med deg,assa Tribal! nesten spyr, asssssa.....lissom.....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 " Jeg er bare 4år, det er så lite jeg forstår.. men det jeg vet ja det vet jeg godt, får jeg vite noe mer nå så kaster jeg opp " Det er det eneste som dukker opp i hodet mitt når jeg leser innlegget ditt.. Du virker til å være sinnsykt umoden. Hvorfor skal du bry deg om andres brystvorter eller navel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå