Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo eller Emmaljunga Smart duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er det de heter. Klarer ikke bestemme oss for hvilken vi skal kjøpe. Synes edgen er vel dyr, men liker utseende bedre på den. Vet liskom ikke om det er verdt pengene å kjøpe egden iforhold til Smarten.

Noen som har disse vognene? Er dere fornøyde? Alle har nok ikke tatt den ibruk enda men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpte edge duo=) Har ikk eprøvd den enda, men virker veldig god=)

Men er vel ikke så store forskjellene på de vognene egentlig? Noen små dippedutter her og der... men ikke noe som man MÅ ha;)

Skrevet

Valget mitt sto også mellom disse to vognene. Jeg endte opp med Smart'en, en av grunnene er at den faktisk er litt mindre enn edgen! I alle fall hvis du skal ha sport understell på edgen, så er dette ganske stort. Ellers fant jeg ut at det for ungen sin del ikke vil være noen "komfortforskjell" på disse to vognene, og smarten ble jo faktisk nesten 2000 kr billigere.. har ikke fått tatt den i bruk enda, men gleder meg masse til å gjøre det!

Lykke til med vognvalg ; )

Skrevet

har Edge.. Og er veldig fornøyd med den!! Den er stabil og har alt vi var på utkikk etter.

Samtidig var vi IKKE klar over hvor TUNG den er å manøvrere ut og inn av bil. Vi har stasjonsvogn, men enda må vi ta av understellet og sette bagen oppå- den er nemlig SVÆR...

Vet faktisk ikke om jeg hadde vært såå standhaftig på Edge hadde jeg visst dette- for det er sååå mange fine vogner nå, og mange som tar langt mindre plass, og er rimeligere!

Vi hadde nå planlagt den til nestemann også- om vi tør få èn til... Det forsvarte vi prisen med.. Skal vi kvitte oss med den om et år, så blir den svært dyr.. Om man ikke kan selge den på finn, da. Der er det jo svært mange som er FULLE når de legger inn annonser med såkalt "pent brukte" vogner tilsalgs... Der får en 98 modell simo plutselig egenskaper en Porche ikke er i nærheten av- Til nesten like høy pris!!

hehe

Skrevet

helt klart , -Emmaljunga EDGE duo!! genial vogn....=))

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med emmaljunga SMART duo combi vogna vår.

Er til salgs på finn forresten,da vi skal ha tvillingvogn;)

Aner ikke hvordan edge er, men vi har lite bagesjerom og synes det er helt greit å dele vogna å legge den inn, trapp ned til inngang og liten gang,men den funker så flott,også passer fargene til både gutt og jente.

Vi kjøpte den fremfor andre emmaljunga vogner pga at den var mye billigere bare fordi det var fjorårets modell..

:)

lykke til!!

Skrevet

vi har også edge, edgen er større en smarten, noe som gjorde at jeg tok det velget jeg gjorde, barnet kan bruke baggen lengre. jeg stod imellom classic og edge da. . . men de er tunge når det gjelder bil, men går jo greit da, skal ikke klage. er så veldig fornøyd, i mine øyne er edgen den fineste/tøffeste vognen og føler jeg gjorde ett godt valg;)

Skrevet

Bestilte edgen igår =)

For ca 7200kr får vi vognen,stelleveske,ståbrett & adaptere til ståbrettet

Men dette er i Sverige da

Skrevet

Vi skal til Sverige i morgen, og ender nok på Egden vi også. Flott og fin vogn :)

Skrevet

Kjøpte edge duo. De forklarte forskjellene på de to vognene godt på butikken så jeg syntes edge duo kom mye bedre ut enn smart duo. Det var egentlig pappaen som heller ville ha edgen, så da slo jeg til. Fikk anbefalt edgen av flere venner også.

Skrevet

var å hørte på disse i ste...tror det blir en smart duo til oss, ... prisen har forresten gått opp til 5900 :/ ...flere som har fått denne prisen?

Skrevet

Vi valgte til slutt smart'n. Ga 5900,- for 08 modellen. Vi brukte mye tid på å sammenlikne. Nei, du får ikke kulelager på smart, men er disse finessene så viktig? Den er faktisk lettere enn edge'n.

Konfortmessig for barnet er vognene like og de ser jo veldig like ut også. 2000 forskjell. Det er et stellebord det;)

Skal sies at vi var litt i tvil, men er veldig fornøyd nå. Midnightblue. Nydelig:)

Skrevet

Jeg kjøpte smarten sport carbon,er kjempe fornøyd med den og det er samboeren også:)

fikk kjøpt en 07 modell til 4000 kr;)

savner ingen ekstra dill på den,liker vognene enkle og brukervendlige:)

Skrevet

Sambo og je gvar så usikre på hva vi skulle bestemme oss for så vi ringte til barnevogn huset og der sa de at det ikke var noen nevneverdig forskell uten om at Smart er billiger og leverer i færref aver, men med stelleveske og vognpose. Så det blir SMART på oss. :)

Skrevet

Vi kjøpte smart-vogn. For det første synes jeg ikke edgen er så fin - liker ikke det krimskramset foran, men for det andre så spurte jeg hva som gjorde at det var så stor forskjell i pris...og de tingene som edge´en hadde som smart´en ikke hadde, var virkelig ting som ikke er nødvendige og som man godt kan klare seg uten. Smarten er også mindre og lettere å manøvrere.

Har ikke prøvd den enda da, annet enn hjem fra butikken, men jeg tror nok vi skal bli fornøyde.

Skrevet

Vi har EDGE. Har aldri prøvd smart, men falt for edge med en gang. Den er litt tung og få inn i bilen, men jeg får se på det som trening ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...