buggi med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har vondt i det høyre brystet mitt. Dette er det samme som jeg hadde bryst betennelse i for ni måneder siden. Er dette normalt? det var en temmelig stor betennelse. Jeg sluttet å amme på grunn av denne betennelsen. Har vært hos lege og fått henne til å kjenne på brystet om det er noen klumper i det men hun sier det er helt fint. Men jeg har vondt likevel. Av og til kjenner jeg smerter gjennom til ryggen også. Etter betennelsen var jeg også plaget av at liksom ble litt nummen i hele høyre del av overkroppen. Føler kroppen aldri har kommet seg etter betennelsen, ,men nå er jo det så lenge siden jeg hadde melk..... Noen som vet hva dette er for noe? Er det normalt?
buggi med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 er forresten ni måneder siden jeg sluttet å amme og jeg har hatt vondt siden
trollet66 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Dette høres ikke normalt ut i det hele tatt, ville kanskje så sjekket det opp igjen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå