SommerBris Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Sikkert vært spørsmål om dette før, men jeg prøver alikevel. Kan man merke at egget fester seg?? Eller må man bare vente på symptomer nærmere IKM. Har et barn fra før, og jeg mener å huske at jeg hadde mye murringer i magen veldig tidlig-følte det liksom på meg at noe skjedde med kroppen min. Og jeg testet og positivt flere dager før IKM. Det er jo 2 år siden, og man husker ikke alt like klart. Kan jo bare være et ønske om at jeg føler at noe skjer:) Lov å drømme og håpe. Har IKM rundt 15 okt, så da vil det i utgangspunktet si at det har akkurat festet seg eller holder på? Bare så rart at jeg går med murringer i magen. Noen som har noen erfariner, eller tegn på hvordan det føles at egget fester seg og hvor mange dager etter eggløsning dette skjer. Lykke til alle sammen:)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 jeg har hatt murringer i to dager nå,altså skikkelige murringer..men hvem vet..kan jo være pms som er like rundt hjørnet..hadde en bitteliten blødning for ca to dager siden.bare noen dråper på papiret.har ikke sett no mer til det.nå har jeg bare en slags durling/murring i magen liksom..vanskelig å forklare..men krysser fingrer og tær for at det er en festeblødning
SommerBris Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja får håpe det. Når venter du din IKM?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 rundt den 12,men er egentlig ikke sikker,for sluttet på p-pillene den 6 og fikk mensen den 13,så aner ikke hvordan syklusen min er.men hadde en blødning den 23 også.så vidt jeg oppdaget det,for var kjempe lite,lyserosa/rosa og var bare noen prikker på papiret.tenkte at dette kansje var el.og for to dager siden kom det litt blod igjen,men denne gangen var det liksom mer rosa/rødt.men veldig lite.aner ikke om det kan være en festeblødning.men jeg håper veldig at det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå