Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hehehehe, du tog an ja! Joda, her er det langhelg hver helg og det er bare nydelig:-)) Litt trøtt i trynet imorgen tidlig, men det går seg til utover formiddagen. Siden planen er klesvask, klesvask og klesvask så går det nok greit... Tenkte jeg skulle lære lille rosa å brette truser og kluter imorgen:-) Smarte smarte klatten;-)
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Å, det høres så fint ut, litt misunnelig Knallidé å lære opp lille rosa, her har vi foreløpig kommet til rydding oppi lekekassene ved leggetid. Ikke lenge før hun skal trå til ved strykebrettet, tenker jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg får snart svigermor på besøk og derfor skal jeg gjøre unna det som ikke er det verste jeg vet, for jeg vet nemlig at hun kommer til å fare rundt som en hvit tornado og pusse vinduer og slikt no som jeg gjerne står over:-) Og i mellomtiden skal jeg dingle med bena og drikke italiensk rødvin;-)) Smarte smarte klatten;-) Skjønner du eller?
Reveenka Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hahahaha! Seffern du lissom(har fortsatt ikke den derre settknappen iorden her...)! Her ser dere hva jeg gjør når jeg har fri - dibber istedetfor å fare over huset! Men det burde jeg ha gjort, for vi får besøk av ungenes "tante og onkel" etterpå; de har hatt de tre største revungene på et korttidsopphold i høstfjellet og skal besøke oss på tampen, så jeg må øyeblikkelig ta et lite tak over huset før de kommer c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hihihi, viktig å gjøre morsomme ting som en blir glad av enn å gjøre kjedelige ting som en blir lei av.......!!! Nå har største rosa tatt med seg lille rosa på trilletur til byen og her er jeg helt alene! Men, pga statsbudsjettalen så har jeg faktisk sittet og jobbet på pc`en! Jaja, vaskemaskinen går jo uten at jeg sitter og ser på den.....;-)
Reveenka Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Flink du er! Jeg får forte meg og dette i gang vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin jeg også, så kommer jeg tilbake og sitter her litt med god samvittighet c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Heia heia heia!!! Kjenner at god nattesøvn og litt tid for seg selv gir knallmye energi! Så nå er jeg igang, med innlagte dibbepauser:-) Viktig å ikke slite seg ut med en gang:-) Så ringte mamma og lurte på om hun skulle ta med seg et par SEKKER med tøy til vask!!!! JIPPIIII!!! For det er altså MENGDER med disse tre jentene her i huset......husker jeg var ille når jeg bodde hjemme, men dette her altså. Jaja.........er kun en periode det også;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå