Gå til innhold

Samle alle små nattevandrere og se hva som skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og fniser for meg selv av Reveenka og Karomamma som har sånne små søte som tasser rundt på nattestid. Lille rosa har også fått den (u)vanen at hun skal sove i midten, og vi synes det er supersøtt å ha henne der. Men klattispappan er ikke alltid like flink til å huske å lukke døren til soverommet, så det har skjedd et par ganger at hun tusser ut på badet eller kjøkkenet og setter igang et skikkelig lattershow midt i natten. Hører hun ler og leker og har det rett så hyggelig!

Hjelpeseg altså, jeg blir også helt slått ut av nattevåk, men heldigvis sovner hun greit igjen når vi har forklart at det er mørkt og natt;-)

Hadde vært gøy å samlet dem en natt og sett hva de fant på!!! Hehehehe, kan tenke meg det hadde vært mange kreative påfunn fra små tusseladder i rosa pysjer;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi-hi, det hadde nok vore litt av et skue du!

Sjølv er eg gla for at lille turbo enno er godt plassert i sprinkelsenga si... for ho skal prøve alt... og no er det klatring for alle penga!

Har hatt en tripptrapp stol ved bordet som storesøs har brukt, den må no settast vekk mellom kvart måltid, for den har ho funne ut at den kan ho drage ut å klatre på å ende midt opp på kjøkkenbordet, omatt og omatt og omatt................-og det går fort...

Skrevet

Jeg har en liten lyseblå som kan være med;)

eller, er jo min rosa gutt da, han ville sikkert hatt rosa pysj han og.... Han våkner fremdeles hver eneste natt. Har han gjort fra han var født. Men ellers har jeg sovebarn, min rosapysjkledde sover alltid natten igjennom.

Skrevet

Kunne blitt en artig gjeng:-))

Skrevet

Det tror jeg. Satt opp kamera og smugtittet i et annet rom, hihi.

Skrevet

Interessant prosjekt :) Jeg må innrømme at hun i den rosa Hello Kitty-pysjen her er ikke så veeeeeldig morsom at det gjør noe...

Jo forresten, når hun haler ut tida da... I kveld skulle hun plutselig leke kaffeslabberas i senga og jeg fikk servert en kosekaninlabb som "sokkejadekake, jeg laga mamma"... Og litt god og varm og nykokt "kassi". Ho ho ho....

Skrevet

Søt ja;-))

Skrevet

Det e rklart; med sjokoladekake og "kassi" hadde det nok vært triveligere å vært oppe om natten c",)

Vi var forresten oppe i natt og vi, men måtte nok more oss helt alene. Tok en times tid før hun sovnet igjen, og så tok pappaen henne i dag tidlig sånn at jeg sov helt til halvti - og det var godt! Men jammen føler jeg meg litt som en skurefille likevel, det skal vel litt mer til enn seks timer sammenhengende søvn for å ta igjen for 20 måneder underskudd på det samme...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...