Gå til innhold

Der dro mannen på uventet nattskift....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han som har dobbeltskift i morgen...

Nattevakten kræsjet på vei til jobb:S

En ting skal han ha, han kan jobbe......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate som den mannen står på!!!!

 

Han må passe på hjertet sitt!

 

Blir forresten hyggelig med fest:-))))

 

Har avtalt med eldstedatter at barnepikeoppdraget ikke går ut før neste ettermiddag;-)))

Skrevet

Ja, han jobber mye. Men det er sånn han fungerer best.

 

Ja, det blir hyggelig. Jeg valgte visst en dato som ikke passet for så mange(men den som passet for de andre passet ikek for meg, hehe), så det blir noen få. Men sikkert koselig fordet;)

Skrevet

Jeg kan skravle og le for 10 jeg;-))

Skrevet

Så bra;) Ikke at jeg tviler et sekund=D

Nei, jeg vet faktisk ikke hvor mange som kommer.

To kunne ikke flytte på ting, og noen andre skulle prøve.

Men er ikke all verdens plass heller så;)

Skrevet

Dere bare fester og fester dere ;-)))

Skrevet

Party on!!!!

 

Når Karomamma forteller om dater 3 ganger i uken, så får jo vi andre ta det igjen med festing da serru;-))

Skrevet

Vi snakker ikke om festing altså, noen av dem var som et kjedelig jobbintervju. Gjeeeesp!!

 

Så prøv ikke å late som det ikke er fest på gang hos kråkene. Jeg vet hvor dere bor!!!!

Skrevet

Kråkene fester og du sjekket mannfolk ca 3 ganger i uken - nesten det samme det eller;-)

Skrevet

Og hva feirer kåkene nå da? :-)

Skrevet

KRÅKENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Har ingen anelse jeg!

 

Feirer vi noe spesielt Dailis????

 

 

Rett og slett at julemarsipanen snart er her kanskje;-)

Skrevet

Julemarsipanen er her. Var på ica og kjøpte i dag, hehe.

 

Nei, ikke noe feiring. Bare jeg som var litt selskapssyk;)

Men kan alltids finne på noe å feire:P

Skrevet

Er julemarsipanen på plass i butikkene?????????? Hmmmmm..... Kom den like tidlig ifjor?

Skrevet

Den gjorde nok det. Blir like overasket hvert år når jeg ser den i begynnelsen av oktober. Men det er jo det så....

Synes det er ille. Men pleier alltid å kjøpe en slik marsipanpølse først gang jeg ser den. Og egentlig kjøper jeg ikke noe særlig mer av julemarsipanen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...