Dailis Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Og han som har dobbeltskift i morgen... Nattevakten kræsjet på vei til jobb:S En ting skal han ha, han kan jobbe......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Fy flate som den mannen står på!!!! Han må passe på hjertet sitt! Blir forresten hyggelig med fest:-)))) Har avtalt med eldstedatter at barnepikeoppdraget ikke går ut før neste ettermiddag;-)))
Dailis Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, han jobber mye. Men det er sånn han fungerer best. Ja, det blir hyggelig. Jeg valgte visst en dato som ikke passet for så mange(men den som passet for de andre passet ikek for meg, hehe), så det blir noen få. Men sikkert koselig fordet;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kan skravle og le for 10 jeg;-))
Dailis Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Så bra;) Ikke at jeg tviler et sekund=D Nei, jeg vet faktisk ikke hvor mange som kommer. To kunne ikke flytte på ting, og noen andre skulle prøve. Men er ikke all verdens plass heller så
Babyonboard ;-) Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Dere bare fester og fester dere ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Party on!!!! Når Karomamma forteller om dater 3 ganger i uken, så får jo vi andre ta det igjen med festing da serru;-))
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Vi snakker ikke om festing altså, noen av dem var som et kjedelig jobbintervju. Gjeeeesp!! Så prøv ikke å late som det ikke er fest på gang hos kråkene. Jeg vet hvor dere bor!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Kråkene fester og du sjekket mannfolk ca 3 ganger i uken - nesten det samme det eller;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Har ingen anelse jeg! Feirer vi noe spesielt Dailis???? Rett og slett at julemarsipanen snart er her kanskje;-)
Dailis Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2007 Julemarsipanen er her. Var på ica og kjøpte i dag, hehe. Nei, ikke noe feiring. Bare jeg som var litt selskapssyk;) Men kan alltids finne på noe å feire:P
Babyonboard ;-) Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Er julemarsipanen på plass i butikkene?????????? Hmmmmm..... Kom den like tidlig ifjor?
Dailis Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2007 Den gjorde nok det. Blir like overasket hvert år når jeg ser den i begynnelsen av oktober. Men det er jo det så.... Synes det er ille. Men pleier alltid å kjøpe en slik marsipanpølse først gang jeg ser den. Og egentlig kjøper jeg ikke noe særlig mer av julemarsipanen, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå